מחיר למטר כלונסאות

הקרקע היא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב לה

איך נקבע מחיר הקידוח והחדרה שלהן מחיר למטר כלונסאות

אחת הפעולות הראשונות לפני אחרי רכישת המגרש הרצוי, או אפילו לפני הרכישה, וועוד לפני התחלת הבנייה של בניין עתידי בפועל, הינה פעולת הקידוח של היסודות והחדרת הכלונסאות אליהם. מחיר למטר כלונסאות  נקבע על פי צירוף של מספר אמות מידה, כפי שיפורט להלן. מהי בדיוק הפעולה של קידוח כלונסאות והחדרת כלונסאות? מדוע כל כך חשוב לבצע את העבודה רק באמצעות אנשי מקצוע מיומנים? אילו אמות מידה משפיעות על קביעת המחיר של מטר כלונסאות? כל התשובות – להלן.

מחיר חפירת יסודות, החדרת כלונסאות והחשיבות שלהן

אחת הדאגות של יזמים רבים בעת רכישת מגרש חדש שנועד לבנייה, היא ששטח האדמה שמלכתחילה נרכש במטרה להרים עליו פרויקט נדל"ן, יהיה ראוי לבנייה ושניתן יהיה לקדוח ולהתקין בו את היסודות היציבים, שחייבים להתקיים בכל בניין שהוא. לצורך בירור מוקדם של המצב בשטח, מבצעים קבלנים רבים לבצע מספר קידוחים לניסיון. ככל ששטח האדמה המיועד לבנייה הוא גדול יותר, כך הצורך לבדוק אותו חזק יותר. את הבירור מבצעים באמצעות מספר קידוחים, החודרים לעומקים שונים במקומות שונים, המרוחקים זה מזה בחלקה המדוברת. מהמקומות שאליהם מגיע בעל המקצוע האמון על ביצוע הבדיקה נלקחות דוגמיות שונות של עפר. הדוגמיות עוברות לבדיקה מקצועית, שבסופה ניתן להסיק מסקנה קונסטרוקטיבית באשר לשרידות המבנה העתיד להיבנות. בנוסף, ובלי שום קשר ליציבות הבניין, נלקחות דוגמיות קרקע גם לזיהוי בעיות ייחודיות שאינן קשורות בהכרח לבנייה, כדוגמת זיהומים אפשריים בקרקע.

מחיר מיקרופייל למטר בסלע קשה -100-140 למטר אורך

מחיר מכונה סיבובית בקרקע חמרה -40 שח למטר אורךקידוח כלונסאות בדרום

אדמה חולית משתמשים בסי אר אף או בנטונייט והמחירים משמעותית -פנו אלינו להצעת מחיר

מחיר לקידוח כלונסאות באדמה חרסית-40-80 שח למטר אורך

מחיר למטר כלונסאות – מה משפיע עליו

מחיר למטר כלונסאות נקבע על פי הצירוף של מספר אמות מדה אפשריות. בראש וראשונה – אורך הכלונסאה והמבנה שלה משפיעים על המחיר למטר ובכלל. זאת, כיון שמדובר בחומרי גלם המושקעים בבניית הכלונסאה. חומרי הגלם כאמור יכולים להיות מוטות ברזל, סוג הבטון שיושקע,  ושממנו תיבנה הכלונסאה. בנוסף, מחיר למטר כלונסאות צריך לגלם גם את העבודה שהושקעה בכלונסאה. המחיר כולל גם את כל החומרים האחרים המושקעים בכלונסאות.

מחיר למטר כלונסאות כולל גם את העבודה עצמה – קרי העבודה, שהיא עצמה כלל איננה קלה, של החדרת הכלונסאות ובניית היסודות לבית העתידי. החדרת הכלונסאות מתבצעת באמצעות מכשיר צמ"ה, שגם את העלות שלו יש לקחת בחשבון בקביעה של מחיר למטר. בנוסף לכל האמור לעיל, החומרים שמהם עשויים הכלונסאות וחומרים אחרים שבהם נעשה שימוש במהלך העבודה עשויים להשפיע על המחיר.

כאשר רוצים לבנות בית או בניין ובודקים לגבי קידוחי כלונסאות מחיר העבודה נקבע על פי מספר קריטריונים.

קידוחי כלונסאות מחיר  – 6 קריטריונים לקביעת המחיר

כאשר רוצים לבנות בית או בניין, ישנם שלבים ראשונים שצריך לבצע על מנת לוודא שהבית או הבניין יעמדו יציבים.

השלב הראשון הוא קידוחים ניסיוניים בקרקע שמטרתם לבדוק ממה עשויות שכבות הקרקע שעליה רוצים לבנות.

שלב שני הוא קידוח הכלונסאות שמהווים את יסודות התמיכה של המבנה.

קידוחי כלונסאות מחיר לפי סוג הקרקע

על פי הבדיקות הראשוניות של הקרקע, נקבעת למעשה שיטת הקידוח המתאימה לסוג הקרקע שנבדקה.

בקרקעות מורכבות, כגון קרקע חולית או קרקע עם מאגר גדול של מי תהום, משתמשים בציוד קידוח מורכב ובחומרים מיוחדים.

קידוח כזה יהיה יקר יותר מקידוח בקרקע פשוטה שאינה דורשת ציוד מיוחד או צוות עבודה גדול.

 

קידוחי כלונסאות מחיר לפי שיטת הקידוח

לצורך קידוח כלונסאות קיימות מספר שיטות קידוח שתלויות במבנה הקרקע.

ישנן שיטות קידוח שעושות שימוש במוטות פלדה ויציקות בטון רגילות וישנן כאלה שעושות שימוש בחומרים נוספים, כגון בטונייט לייצוב קרקע חולית או קרקע עם מי תהום.

שתי השיטות שונות במחיר שלהן בהתאם לעלות וכמות החומרים הנדרשת לקידוח.

קידוחי כלונסאות מחיר לפי עומק הקידוח

עומק הקידוח נקבע לפי סוג הקרקע, אבל גם לפי אופי המבנה.

יש להקפיד על קידוח בעומק המתאים, לפי תוכניות הבנייה, על מנת לוודא שהיסודות יציבים וחזקים מספיק לתמוך בעומס הבניין.

ככל שהקידוח עמוק יותר, תהליך העבודה מורכב יותר ודורש יותר זמן, כך שהמחיר נקבע בהתאם.

 

קידוחי כלונסאות מחיר לפי סוג הכלונסאות

סוגי הכלונסאות משתנים על פי גובה המבנה והעומס שהוא יוצר על הקרקע.

שני סוגי הכלונסאות העיקריים בענף הבנייה הוא הכלונס המוחדר וכלונס הקידוח, כאשר כל אחד מהם דורש שיטת קידוח שונה ועשוי מחומרים שונים.

הכלונס המוחדר עשוי מתכת ומוחדר לקרקע באמצעות פטיש בעוד שכלונס הקידוח הוא יציקת בטון עם מוטות פלדה לחיזוק.

 

קידוחי כלונסאות מחיר לפי קוטר הכלונסאות

סוגי הכלונסאות משתנים לפי הקוטר שנדרש, כאשר ככל שהמבנה גדול יותר או גבוה יותר, נדרשים כלונסאות בעלי קוטר גדול יותר.

בקידוח מנהרות או חניונים תת קרקעיים, לדוגמא, נדרש קיר שיגומים שבנוי ממספר כלונסאות עבים וגדולים שנבנים זה לצד זה כדי לתמוך בדופן של חפירות גדולות שכאלה.

ככל שקוטר הכלונס גבוה יותר, המחיר עולה בהתאם.

בתכנון ובניית כלונסאות מחיר הוא בהחלט פרמטר שיש לקחת בחשבון, אבל עד גבול מסוים. כלונסאות הם השלד של יסודות הבית וככאלה, אתם רוצים להבטיח שאתם בונים אותם בצורה המקצועית והמדויקת ביותר, גם אם זה עולה מעט יותר.

בכל הקשור לכלונסאות מחיר הוא לא הפרמטר המרכזי בבחירת נותן שירות

מעטים הם המוצרים שאותם אנו רוכשים אך ורק על פי שיקולי מחיר. כאשר אנו קונים טלוויזיה, מחשב, טלפון נייד או אפילו פסטה בסופרמרקט, פעמים רבות אנו בוחרים במוצר יקר יותר מזה הזול ביותר, רק בגלל שאנו מעריכים כי מדובר במוצר טוב יותר ששווה את הפרמיה. ישנם רק מוצרים מעטים כדוגמת לחם או מים, שאותם אנו נבחר בדרך כלל אך ורק על פי המחיר. כאשר מדובר בכלונסאות, ביסודות הבית, ברכיבים שמעניקים לבית את החוזק המבני שלו ואת היציבות שלו לאורך זמן, מחיר הוא לחלוטין לא השיקול המרכזי שאנו צריכים לקחת. זה נכון שבבחירת נותן שירות כלונסאות מחיר צריך להיות פרמטר שאנו בודקים לפני שסוגרים עסקה, אך בדיקה זו מיועדת רק לוודא שאנחנו בטווח המחירים הסביר, ואם נותן השירות מציע את השירות המקצועי ביותר, מומלץ לבחור בו גם אם הוא מעט יותר יקר.

מחירים :

מיקרופייל למטר החל מ110 שח

מכונה סיבובית -40 שח למטר

מכונת תמא לפי יומיות -4000 שח ליום

ניסור וקידוח בטון 3000 שח לקוב

כיצד נקבע המחיר של קידוח ובניית כלונסאות?

כלונסאות הוא מונח כללי, המבטא בתוכו שורה של פעולות שיש לבצע על מנת שבסופו של דבר למבנה יהיו יסודות. בתוך מונח זה נכלל שלב של תכנון, חישוב כלונסאות, בניית קונסטרוקציות, קידוח כלונסאות, יציקת בטון, אישור מהנדס ועריכת בדיקות קרקע ובדיקות נוספות אחרות. בהתאם לכך, כאשר אנו מדברים על שירות כלונסאות מחיר הוא פרמטר שיכול להשתנות מנותן שירות לנותן שירות, אך יש להגדיר את מרכיבי השירות בכללותם. בדרך כלל, שירות זה ניתן במסגרת תכנית בנייה כוללת של המבנה כולו, ואין כל צורך לבצע הפרדה בין כל שלב של תהליך הבנייה. יחד עם זאת, אם חשוב לכם להביא ספק שירות מומלץ ומקצועי לביצוע שלבי בניית הכלונסאות השונים, בהחלט תוכלו לפנות לחברות המתמחות בתחום זה באופן ספציפי, ולקבל הצעת מחיר לנושא הכלונסאות בלבד.

כמו כן, על המחיר יכול להשפיע סוג הקידוח שיש לבצע. בהתקנת כלונסאות ניתן לעשות שימוש במספר סוגי קידוחים כדוגמת קידוח בנטונייט לקרקע לא יציבה וחולית, קידוח מיקרופייל לקרקע סלעית, קידוח ידנית לקידוח באזורים עם גישה מוגבלת לציוד כבד וכן הלאה. כל אחד מסוגי הקידוח הללו יכול להשפיע על המחיר הכולל של השירות, ויש לקחת זאת בחשבון.

בבחירת חברה שתבצע עבורכם תכנון ובניית כלונסאות מחיר הוא בהחלט פרמטר שאתם צריכים לבחון ולבדוק לאחר שביצעתם חישוב כלונסאות, אך לא כזה שאמור בסופו של דבר להכריע את הכף. הדבר החשוב מבחינתכם הוא שהכלונסאות ייבנו בצורה מקצועית ומדויקת, גם אם זה יעלה לכם מעט יותר.

כלונסאות מחיר

קידוחי כלונסאות מחיר לפי סוג הציוד 

סוג הציוד המשמש לקידוח נע בין מקדחות ידניות שנועדות לקידוחי כלונסאות קטנים לבין מכונות קידוח גדולות ומשוכללות שנועדו לקידוחים מורכבים יותר.

סוג הציוד שבו ישתמש הקבלן ייקבע על פי הנגישות אל אתר הבנייה ועל פי אופי הציוד הנדרש ייקבע המחיר.

פרויקט קידוח באתר בנייה שהגישה אליו קשה או מורכבת יעלה יותר מפרויקט קידוח באתר נגיש.

 

אם יש לך עניין לקבל מחיר למטר כלונסאות שהוא אטרקטיבי, זה המקום הנכון עבורך, אנשי המקצוע המיומנים שלנו יבדקו את הבקשה שלהם ויסייעו לכם למצוא את בעל המקצוע הטוב ביותר שיחליט על מחיר למטר כלונסאות ויסייע לכם להשלים את העבודה במהירות הרבה ביותר, ובהשקעה מינימאלית. עשו צעד חשוב כעת, ושפרו את היכולת שלכם לבצע את חפירת היסודות, כמו גם את המשך העבודה, על הצד היותר טוב האפשרי.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:
הקודחים
הקודחים

חברת הקודחים ישראל מתמחה בביצוע קידוחי כלונסאות ובדיקות סוניות, ומספקת מזה יותר מעשור, שירות סופר מקצועי ואחראי לענף הבנייה בישראל. החברה מקפידה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר בענף הבנייה ומבצעת את עבודתה בליווי מהנדס קונסטרוקטור המאשר כל שלב ושלב בתהליך העבודה.

אל תעצרו כאן
יש עוד מה לגלות
PERGULA
קידוח ותיקוני פרגולות

כשמדובר בשמירה על המרחב החיצוני שלך, אחד התחומים המרכזיים שדורשים לעיתים קרובות תשומת לב הוא הפרגולה שלך. עם הזמן פרגולות עלולות להינזק או להישחק, וחשוב לדעת כיצד לתקן אותן נכון. במדריך מקיף זה נעמיק באמנות הקידוח ותיקוני פרגולות, ונספק לך את כל המידע הדרוש לך כדי לשלוט במיומנות זו.

METAL
בניית יסודות חזקים וארונות חשמל יעילים

בכל הנוגע לפרויקטי בנייה והתקנות חשמל, אחד ההיבטים המכריעים ביותר הוא בניית יסודות חזקים וארונות חשמל יעילים. בין אם אתם בונים בניין מגורים או מסחרי בישראל, הבטחת בסיס איתן וארונות חשמל מסודרים כהלכה חיונית לבטיחות ולפונקציונליות. במדריך מקיף זה, נחקור את השיקולים העיקריים ואת השיטות המומלצות לבניית יסודות חזקים וארונות חשמל יעילים.

WINDOW
אמנות הקידוח והשיפוץ עצות מומחים להתקנת חלונות אלומיניום

בכל הנוגע להתקנת חלונות אלומיניום, קידוח ושיפוץ הם שלבים מכריעים הדורשים תשומת לב ודיוק. בין אם אתה חובב עשה זאת בעצמך או קבלן מקצועי, שליטה בטכניקות אלו חיונית כדי להבטיח התקנה מוצלחת. במאמר זה, נספק לך עצות והכוונה של מומחים שיעזרו לך לנווט את התהליך בצורה חלקה ויעילה.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!