קידוח והחדרת בנטונייט מחיר

הקרקע היא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב לה

בדרך כלל התוסת מחיר בעבור קידוח בנטונייט בסביבות כמה אלפי שקלים לפרויקט סטנדרטי אך כמובן שבפרויקטים מורכבים עם ביסוס רב התוספת למחיר יכולה להגיע למאות אלפי שקלים הרבה פעמים סוגרים מחיר יומית למכונת הבנטונייט

שווה לשלם את מחיר הבנטונייט  מול תועלת פוטנציאלית

אחת הבעיות הפוטנציאליות בעת ביצור של קידוח כל שהוא לצורך בניין, הינה האפשרות הריאלית למדיי, שהבור או הפיר שנחפרו בדי עמל, יקרסו בשלב כל שהוא. זאת, עוד לפני שהממונים על הבנייה הספיקו לעשות בהם את השימוש הנדרש. יזמים רבים וקבלני בניין משלמים עבור בנטונייט מחיר גבוה יחסית, במטרה להשתמש בו למניעת הקריסה של בורות, פירים, מנהרות ואפילו תעלות. מהו בעצם הבנטונייט והיכן ניתן להשיג אותו? מה היתרונות שלו וכיצד ניתן לבצע בו שימוש יעיל בתהליך הבנייה ובכלל? בשורות הבאות נעסוק בחומר מעניין המשנה את התכונות שלו במהירות רבה במפגש עם נוזלים, ובתועלת הרבה שניתן להפיק ממנו.

מהו בנטונייט והיכן ניתן להשיג אותו

בנטונייט הוא סוג של חומר המסוגל לספוג כמויות גדולות של מים, ההופכים אותו לחומר צמיגי המסוגל לשמור על צורת הבור שנקדח. זאת, באמצעות הפעלת לחץ הל הדפנות. על מנת שלא לסבך את הקורא, לא פורטו המבנה המדויק של החומר והפעולה המדויקת של ספיחת המים והפיכה שלהם לחומר צמיגי. מה שצריך לעניין הוא התוצאה הסופית – בור שנחפר לעומק רב, והיציבות שלו נשמרת באמצעות  קידוח בנטונייט לביסו באזור עם מי תאום וחול.

הפיכת הבטונייט לג'ל

בנוסף לתכונה המעניינת של ספיגת כמויות מים גדולות ההופכות את הבנטונייט לג'ל, יש לחומר הזה תכונות המשמשות גם בתעשיית יין, תעשיית התרופות האלטרנטיביות ובתעשיות אחרות. גופים מסחריים וחברות העוסקות בבנייה, משלמות עבור בנטונייט מחיר מלא, במטרה לסייע בתהליך החפירה ולהימנע מבעיות מיותרות ומהשקעת מאמצים בלתי סבירים, רק כדי לשמור על בור או תעלה שלא יקרסו. כריית הבנטונייט מתבצעת במקומות רבים בעולם. עם המקומות הללו ניתן למנות את ארה"ב, שבה נכרות כמויות גדולות של בנטונייט, עבור מגוון רחב של שימושים. גם במצרים, המדינה שהסמל החשוב ביותר שלה הוא הנילוס, נכרה החומר המעניין הזה בכמויות גדולות ונמנה עם הטובים שבחומרים מהסוג הזה בעולם. ככלל, החומר האמור נמצא בשפכי נהרות ובערוצים שלהם.

בנטונייט מחיר רכישה ויתרונות נוספים

גופים רבים ואנשים פרטיים גובים עבור בנטונייט מחיר סביר מאד. זאת, בהתחשב בעובדה שמדובר בחומר שלמרות העובדה שיש לו חלק מאד חשוב בביצוע קידוחים וחפירות מוצלחים, ולמרות שהמחירים של המוצר הזה גבוהים יחסית, המחיר שלו בסיכומו של עניין הוא משתלם. מה שהופך את הבנטונייט לחומר איכותי בתהליכים מורכבים של חפירה וקידום, הוא העובדה שהבנטונייט ניתן לשימוש חוזר של כמה וכמה פעמים. השימוש כאמור מתאפשר לאחר שהבנטונייט מהפרויקט שעבר מוצא החוצה עם תום השימוש ועובר לפרויקט הבא.

 

היתרון הגדול של בנטונייט נובע מהעובדה שהוא יכול לספוח מים בכמויות גדולות, מה שמגדיל את הנפח שלו ומאפשר לו למלא חורים ונקבים שונים. עצם המילוי בחומר, שהופך לסוג של ג'ל, מונע את קריסת הדפנות של בורות ומנהרות שונים, שנחפרים בעמל רב ועלולים להתמוטט במהירות. ככל שהאדמה שבה מתבצעת החפירה היא רכה וחולית יותר, כך גדל הצורך בשימוש בבנטונייט. בהמשך תהליך החפירה או הבנייה ממולה הבור או הפיר שנחפר במלט או בחומרים אחרים, ואילו הבנטונייט נשלף החוצה, מיובש ומוכן לשימוש הבא.

בנטונייט מחיר

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:
הקודחים
הקודחים

חברת הקודחים ישראל מתמחה בביצוע קידוחי כלונסאות ובדיקות סוניות, ומספקת מזה יותר מעשור, שירות סופר מקצועי ואחראי לענף הבנייה בישראל. החברה מקפידה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר בענף הבנייה ומבצעת את עבודתה בליווי מהנדס קונסטרוקטור המאשר כל שלב ושלב בתהליך העבודה.

אל תעצרו כאן
יש עוד מה לגלות
PERGULA
קידוח ותיקוני פרגולות

כשמדובר בשמירה על המרחב החיצוני שלך, אחד התחומים המרכזיים שדורשים לעיתים קרובות תשומת לב הוא הפרגולה שלך. עם הזמן פרגולות עלולות להינזק או להישחק, וחשוב לדעת כיצד לתקן אותן נכון. במדריך מקיף זה נעמיק באמנות הקידוח ותיקוני פרגולות, ונספק לך את כל המידע הדרוש לך כדי לשלוט במיומנות זו.

METAL
בניית יסודות חזקים וארונות חשמל יעילים

בכל הנוגע לפרויקטי בנייה והתקנות חשמל, אחד ההיבטים המכריעים ביותר הוא בניית יסודות חזקים וארונות חשמל יעילים. בין אם אתם בונים בניין מגורים או מסחרי בישראל, הבטחת בסיס איתן וארונות חשמל מסודרים כהלכה חיונית לבטיחות ולפונקציונליות. במדריך מקיף זה, נחקור את השיקולים העיקריים ואת השיטות המומלצות לבניית יסודות חזקים וארונות חשמל יעילים.

WINDOW
אמנות הקידוח והשיפוץ עצות מומחים להתקנת חלונות אלומיניום

בכל הנוגע להתקנת חלונות אלומיניום, קידוח ושיפוץ הם שלבים מכריעים הדורשים תשומת לב ודיוק. בין אם אתה חובב עשה זאת בעצמך או קבלן מקצועי, שליטה בטכניקות אלו חיונית כדי להבטיח התקנה מוצלחת. במאמר זה, נספק לך עצות והכוונה של מומחים שיעזרו לך לנווט את התהליך בצורה חלקה ויעילה.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!