קידוחי קרקע במרכז

הקרקע היא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב לה

קידוחים מתבצעים כחלק בלתי נפרד מתהליך הבניה, יצירת בורות ספיגה ולצרכים נוספים. הקידוח יכול להתבצע לעומקים שונים, בצורה אופקית או אנכית ותוך שימוש במכשירים מתאימים לקרקע. לכל פרויקט ישנן דרישות שונות שיקבעו כיצד לגשת אליו. כמו כן, יש לבצע בדיקה לסוג הקרקע.

בכל פרויקט ישנם אתגרים שונים. במקומות בהם הקרקע קשה יש לחדור אותה. במקומות בהם האדמה קשה במיוחד, יש צורך להביא כלים שיוכלו להתגבר עליה. במקומות בהם הקרקע רכה, יש לדאוג שהיא לא תקרוס תוך כדי הקידוח. במקומות נמוכים, כמו בפרויקטים רבים של תמ"א 38 יש לבצע חפירה לפני הקידוח ולהביא כלים מתאימים לגובה. בכל פרויקט יכול להיות אתגר שונה ולכן חשוב למצוא את החברה אשר תוכל להתמודד עם הדרישות השונות.

סוגי קידוחים

ישנם סוגים שונים של קידוחים שיכול להיות שנצטרך לבצע. סוג אחד הוא קידוח אשר נועד ליצירת יסודות למבנה. נצטרך לבצע את העבודה בפרויקט חדש ובפרויקטים של תמ"א 38, כאשר כל פרויקט שונה בדרישותיו. סוג נוסף של עבודות קידוח יכול להיות לצורך הנחת תשתיות. במקרה זה יכול להיות שנצטרך למצוא חברה אשר יכולה לבצע קידוחים אופקיים. במקרים מסוימים יש צורך לקדוח בורות ספיגה ואז חשוב למצוא חברה שמבינה את האתגרים ושמנוסה באופן ספציפי בעבודות מסוג זה.

תהליכי קידוחי קרקע במרכז

פרויקטים אשר דורשים קידוח מחייבים התמחות בתחום. מדובר על פעולה מורכבת הרבה יותר מאשר הבאת מכשיר וקדיחה. כדי לסיים את הפרויקט בהצלחה, יש לעבור את השלבים הבאים:

שלב ראשון – הבנת הפרויקט

החברה חייבת להבין באיזה פרויקט מדובר כל מנת לתכנן את הפעילות שתתבצע. כיוון שכל פרויקט שונה חשוב שהחברה תקבל את התוכנית ותבין מה נדרש כדי להוציא אותו לפועל. ככל שיש צורך, החברה תערב את כל אנשי המקצוע המתאימים.

שלב שני – בדיקת השטח

לאחר שהחברה יודעת במה מדובר היא תצטרך לבצע בדיקות בשטח. קידוחי קרקע במרכז יכולים להיות מאתגרים וישנו הבדל בין קרקע קשה לרכה. ניתן לבצע קדיחה מקדימה כדי לקחת דגימה משכבת הקרקע הפנימית ובהתאם לתכנן את הפעולות שידרשו בעת הקדיחה.

שלב שלישי – התחלת הקידוח

ברגע שהחברה בטוחה כיצד עליה לבצע את העבודה הכלים יגיעו לשטח. החברה תפקח על כל התהליך, משלב התכנון של העבודה ולאורך הביצוע. החברה תהיה אחראית על הבאת הכלים, תיאום בין אנשי המקצוע השונים והיא תוודא כי הקדיחות מתבצעות כראוי.

למצוא חברה לביצוע קידוחי קרקע

אחת המטרות שלנו בכל פרויקט היא מציאת בעלי המקצוע הנכונים לעבודה. במקרה של קידוחי קרקע במרכז עלינו למצוא חברה אשר מתמחה באופן ספציפי בסוג העבודה שאנו רוצים לבצע. החברה צריכה להביא איתה ניסיון בפרויקטים דומים ולהביא את כלי העבודה הנדרשים. חשוב מאד שיהיה לה את הרקע ההנדסי הנדרש ושהיא תוכל ללוות אותנו לאורך כל הדרך.

כמו כן, ברגע שאנו נדרשים לבצע קידוחי קרקע במרכז, חשוב שנמצא חברה שעובדת ומכירה את האזור. עליה להגיע עם צוות מיומן ועם המכונות המתאימות. תמיד חשוב להגדיר מראש את הדרישות שלנו ובהתאם לבדוק אם יש לחברה יכולת לבצע את העבודה.

חברת הקודחים

חברת הקודחים מביאה לכל פרויקט הדורש קדיחה בקרקע מומחיות, ניסיון ואת הכלים המתאימים. החברה מבצעת קידוחי קרקע במרכז ומלווה את הפרויקט לאורך כל השלבים, עד לגמר עבודות הקידוח וביצוע בדיקות בסיומן. אנו רוצים שיעמדו לרשותנו אנשי המקצוע הטובים ביותר ועל כן מומלץ ליצור קשר ולשמוע כיצד היא תוכל לעמוד לרשותנו.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:
הקודחים
הקודחים

חברת הקודחים ישראל מתמחה בביצוע קידוחי כלונסאות ובדיקות סוניות, ומספקת מזה יותר מעשור, שירות סופר מקצועי ואחראי לענף הבנייה בישראל. החברה מקפידה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר בענף הבנייה ומבצעת את עבודתה בליווי מהנדס קונסטרוקטור המאשר כל שלב ושלב בתהליך העבודה.

אל תעצרו כאן
יש עוד מה לגלות
הובלה
פינוי דירה עם מודעות חברתית – התרומה לקהילה של שי פינוי דירה

 בעולם המודרני, מצופה מעסקים לא רק להשיא רווחים, אלא גם לתרום לקהילה ולחברה כולה. חברות המשלבות מודעות חברתית ואחריות קהילתית בליבת הפעילות שלהן זוכות להערכה רבה מצד הלקוחות, העובדים וכלל הציבור. בתחום פינוי הדירות, שי פינוי דירה מובילה את הדרך עם מחויבות עמוקה לעשיית טוב ולסיוע לאוכלוסיות מוחלשות.

בנייה
שיקולים מרכזיים להוספת בנייה לבניין משותף

לפני יציאה לפרויקט בנייה כלשהו בבניין משותף, חשוב להבין את הדינמיקה של המרחב המשותף. זה כולל לדעת מי הם הדיירים האחרים, מהם הצרכים שלהם וכיצד עשויה הבנייה החדשה להשפיע עליהם. תקשורת עם כל בעלי העניין היא המפתח לפרויקט מוצלח.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!