מהו קידוח אופקי HDD ומתי נשתמש בו?

הקרקע היא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב לה

הנחת תשתית דורשת ביצוע עבודות מקדימות. אחת מהן היא הכנה של מקום שבו יעבירו אותן. רבים מאיתנו משהים פעולות כמו קידוח לפעולה אנכית, כזו שתתבצע מהקרקע כלפי פנים. פעולות רבות אכן דורשות קידוח מסוג זה, אך כאשר יש צורך להניח תשתיות כמו תשתית חשמל, שפכים ואחרות, נבצע קידוח אופקי.

קידוח אופקי HDD מסייע לנו להניח את התשתית בצורה יעילה, מהירה ובמינימום נזק סביבתי. בעזרת מקדח עוצמתי אשר מונח באופן שיאפשר לו לחפור תעלות בתוך הקרקע ולאורך השטח, ניתן ליצור תעלה שבתוכה יונחו צינורות וכבלים. לאחר החפירה תמולא התעלה בחומר דמוי בטון אשר מתייבש במהירות וכך ייווצר בור יציב.

היתרונות של הקידוח האופקי

השיטה החדשה מחליפה טכניקות ישנות ליצירת תעלות ומעברים לתשתיות. הקידוח עושה שימוש בטכנולוגיה מתקדמת ומביא מספר יתרונות.

עבודה בסביבת אנשים

תודות לקידוח ניתן לבצע את העבודה במינימום הפרעה לחיים בסביבה. הוא מתאים גם למקומות צפופים ומקומות בהם אנשים מתגוררים או עובדים. אין זה אומר שלא יהיו רעשים בכלל או אי נעימות מסוימת, אך בהשוואה לחפירות, העבודה פשוטה יותר. היא אינה דורשת סגירה נרחבת של האזור ונעשית מהר יותר מחפירות אחרות.

אופי הקדיחה

אחת הבעיות של החפירה לצורך הנחת התשתיות היא הקרקע. הסיכון הוא שהאדמה תמלא מחדש את הבור שנפתח מיד בתום העבודה. במקרה של קידוח אופקי HDD זה לא קורה. המקדח עובר ולאחר מכן יונח חומר דמוי בטון שייצב את החור לכדי מבנה יציב שאפשר יהיה להשתמש בו ברגע המתאים. אין כל חשש מקריסה של האדמה מסביב או מעל.

חידוש תשתיות

אנחנו יכולים להשתמש בקדיחה האופקית כדי להניח תשתיות חדשות אך גם כדי לבצע תיקונים ושינויים באלו שכבר קיימות. תודות למהירות העבודה ואופייה אין צורך להשבית את הפעילויות באזור ואפשר להמשיך להשתמש בתשתיות גם תוך כדי העבודה.

דיוק

שיטת קידוח זו היא שיטה מדויקת בהרבה לעומת שאר האפשרויות הקיימות. המקדח אשר נכנס באופן אופקי יוצר חור בקוטר הנדרש לנו (החברה המבצעת תבחר במקדח שתואם את התוכניות). הוא ימשיך בעבודה באופן מדויק וכך נוכל ליצור מטרים על מטרים של תעלות. הדיוק יכול לחסוך בעלויות חומרים בהמשך הדרך ולחסוך בעבודה וחומרים.

מהירות

כל פרויקט דורש זמן. המטרה היא לקצר את הזמנים כיוון שכל יום עבודה נוסף יוצר אי נוחות בסביבה ועולה כסף בעבור אנשי מקצוע שצריכים להיות במקום. תודות למהירות העבודה (והדיוק שלה) אנחנו יכולים להתקדם עם הפרויקט מהר יותר, לשלם פחות לאנשי המקצוע ולהימנע מאי נוחות.

בחירת חברה לביצוע קידוח אופקי HDD

בשלב מוקדם של הפרויקט יהיה עלינו להחליט איזו חברה תבצע כל אחת מהעבודות. במקרה של קידוח, עלינו לזכור כי לא כל חברה יכולה לבצע את העבודה ולא לכל אחת יש את המכשור המתקדם הנדרש לצורך כך. חשוב לבחון את היכולות של החברה, הציוד שלה והכשרת אנשי המקצוע.

כל הגורמים צריכים לבוא לידי ביטוי. אנחנו צריכים לוודא כי אנחנו מקבלים עבודה חסרת פשרות ולכן לבחון פרויקטים קודמים שהחברה ביצעה ולשאול מראש כל שאלה. חשוב מאד לייחס לשלב זה זמן ולאחר בחירת החברה לבחון את העלויות והחוזה.

חברת הקודחים

חברת הקודחים מביאה איתה לכל פרויקט ציוד מתקדם, ידע רב ואנשי מקצוע בעלי הכשרה מתאימה. לפני הצעת המחיר החברה תבחן את הדרישות ואת השטח ותוכל לייעץ לנו כיצד לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר, במינימום פגיעה בסביבה ועם תוצאה מרשימה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:
הקודחים
הקודחים

חברת הקודחים ישראל מתמחה בביצוע קידוחי כלונסאות ובדיקות סוניות, ומספקת מזה יותר מעשור, שירות סופר מקצועי ואחראי לענף הבנייה בישראל. החברה מקפידה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר בענף הבנייה ומבצעת את עבודתה בליווי מהנדס קונסטרוקטור המאשר כל שלב ושלב בתהליך העבודה.

אל תעצרו כאן
יש עוד מה לגלות
הובלה
פינוי דירה עם מודעות חברתית – התרומה לקהילה של שי פינוי דירה

 בעולם המודרני, מצופה מעסקים לא רק להשיא רווחים, אלא גם לתרום לקהילה ולחברה כולה. חברות המשלבות מודעות חברתית ואחריות קהילתית בליבת הפעילות שלהן זוכות להערכה רבה מצד הלקוחות, העובדים וכלל הציבור. בתחום פינוי הדירות, שי פינוי דירה מובילה את הדרך עם מחויבות עמוקה לעשיית טוב ולסיוע לאוכלוסיות מוחלשות.

בנייה
שיקולים מרכזיים להוספת בנייה לבניין משותף

לפני יציאה לפרויקט בנייה כלשהו בבניין משותף, חשוב להבין את הדינמיקה של המרחב המשותף. זה כולל לדעת מי הם הדיירים האחרים, מהם הצרכים שלהם וכיצד עשויה הבנייה החדשה להשפיע עליהם. תקשורת עם כל בעלי העניין היא המפתח לפרויקט מוצלח.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!