קידוח כלונסאות וניסור בטון בירושלים

הקרקע היא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב לה

 העיר ירושלים עוברת התפתחות מואצת. בעיר נבנים מבנים חדשים כמו בנייני מגורים, משרדים, מרכזיים מסחריים ועוד, אך לצד הבנייה החדשה, הרבה דירות ומבנים ישנים עוברים שיפוצים. עבודות שיפוצים מאופיינות בעבודות בחומר הבטון. עבודות בחומרי גלם כמו גבס או עץ הן עבודות קלות יותר לעומת  עבודות בחומר הבטון. כדי לבצע בדייקנות ובמקצועיות שינויים בבטון ולהגיע לתוצאה הטובה והמקצועית ביותר ובלי לגרום לנזקים סביבתיים יש צורך בשיטות טכנולוגיות מתקדמות, השיטה הנפוצה ביותר היא ניסור בבטון.

 ניסור בטון של כלונסאות בירושלים

ניסור בטון זוהי טכניקה מתקדמת אשר מאפשרת לנו לחתוך בבטון בצורה מדויקת מאוד בלי לגרום לנזק לבטון ולקירות הסמוכים.

כאשר אנו רוצים לבצע שינויים במבנה הקירות בדירה ישנה, במשרד, בחנויות, במחסנים ועוד, אנו משתמשים בטכניקה הזו. באמצעות הניסור בבטון אנו יכולים לפתוח פתחים בקירות הבטון, להגדיל או ליצור חלונות, דלתות, להרוס קירות כדי להגדיל את המרחב הפנימי של החלל ועוד. בכל מבנה יש קירות בטון, עמודי בטון, מוטות בטון או עמודי ברזל ורק הטכנולוגיה של חיתוך בבטון תוכל לעשות את העבודה בקלות, באסתטיות ובמינימום נזקים.

 טכנולוגיית החיתוך בבטון משמשת אותנו גם כאשר אנחנו רוצים להכין תשתיות למיזוג אוויר, למערת האינסטלציה, להעביר כבלי תקשורת, לפתוח פתח למעלית ועוד.

בניינים רבים בנויים מקירות טרומיים שהפכו לחלק בלתי נפרד מהבנייה המודרנית. כאשר רוצים להסיר קיר טרומי או לחתוך בו פתחים, הדרך היעילה והקלה ביותר היא בשיטת הניסור של הבטון. גם כאשר רוצים לבצע שינויים בחדרי הממ"ד הבנויים מבטון עבה ומזוין, כמו למשל התקנה של מזגן, אפשר לבצע את העבודות באמצעות ניסור בבטון בירושלים.

ניסור בטון – השיטה שהביאה למהפכה בענף הנדל"ן

הטכנולוגיה של הניסור בחומר הבטון הגיעה אל ענף הבנייה ממחצבות השיש. חוצבי השיש חיפשו חומר חזק שיוכל לחצוב בקלות ובדייקנות את השיש, הם חיפשו ומצאו את חומר היהלום. היהלום הוא מינרל קשה שמסוגל לחתוך בקלות חומרים קשים כמו בטון או שיש גם בטון לאחר קידוח כלונסאות לעיתים מנסרים.. 

השיטה של ניסור בבטון באמצעות חומר היהלום יצרה מהפכה בענף הנדל"ן. עד אז ניסור או קידוח בבטון התבצעו באמצעות פטישי בטון, מכונות מגושמות או קונגו. העבודה בשיטות אלו לא הייתה מדויקת, השטח שבו התבצעה העבודה היה מלא באבק ובלכלוך רב ורמת הגימור לא הייתה גבוהה.

ניסור בטון היא טכניקה העושה שימוש ביהלומים המשמשים לתעשייה. יהלומים אלו שונים מהיהלומים המשובצים בתכשיטים, אומנם המקור שלהם הוא אותו המקור אבל הם מיוצרים באמצעות דחיסה של פחמן בלחץ גבוה ומחירם זול הרבה יותר.

את שבבי היהלומים מצמידים אל כבל מתכת אשר מסתובב במהירות גבוהה, הכבל המסתובב מוצמד אל הבטון, היהלומים מסתובבים ותוך כדי הסיבוב אם חותכים ומנסרים את הבטון.

יש מספר כלים אשר משמשים את אנשי המקצוע, מקדח יהלום, מסור יהלום, דיסק יהלום, כבל יהלום ומכונת ניסור.

מקדח היהלום משמש לניסור וקידוח של קירות הבנויים מבטון עבה. את המקדח מייצרים בגדלים שונים, לכל סוג של עבודה מתאימים את הגודל המתאים.

מסור יהלום הוא מסור שהדסקית שלו משובצת ברסיסי יהלומים. במסור היהלום משתמשים ליצירה של פתחים קטנים כמו פתחים המיועדים לתשתיות של מזגנים, לכבלי חשמל, תקשורת או גז, לארובות ועוד.

 דיסק יהלומים שייך למשפחת המקדחים, אך בשונה ממקדח רגיל הוא אינו קודח לעומק, אלא משמש לחיתוך ישר וסימטרי.

 כבל יהלום הוא כבל בראשו מותקן יהלום המשמש לניסור משטחי בטון בעלי עובי רב כמו קירות ועמודי בטון, כלונסאות בטון, גשרים ועוד.

מכונת ניסור היא מכונה הדומה במראה למכונה המבצעת פוליש לרצפה, אך בתחתית המכונה יש דיסק גדול שמנסר בקלות את משטח הבטון.

 יש שתי שיטות של ניסור  בבטון, ניסור יבש וניסור רטוב. ניסור רטוב הוא ניסור המלווה במים.  המים מקררים את להב הדיסק ובכל הם מונעים מהאבק להתפשט בחלל. השימוש במים מונע גם את ההתחממות של להב המסור ונחשב לבטיחותי יותר. 

בניסור הבטון יש סוגים שונים של עבודות אנשי המקצוע המומחים בתחום ידעו להתאים לכל סוג של עבודה את כלי הניסור המתאים ואת השיטה המתאימה, ניסור רטוב או ניסור יבש.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:
הקודחים
הקודחים

חברת הקודחים ישראל מתמחה בביצוע קידוחי כלונסאות ובדיקות סוניות, ומספקת מזה יותר מעשור, שירות סופר מקצועי ואחראי לענף הבנייה בישראל. החברה מקפידה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר בענף הבנייה ומבצעת את עבודתה בליווי מהנדס קונסטרוקטור המאשר כל שלב ושלב בתהליך העבודה.

אל תעצרו כאן
יש עוד מה לגלות
הובלה
פינוי דירה עם מודעות חברתית – התרומה לקהילה של שי פינוי דירה

 בעולם המודרני, מצופה מעסקים לא רק להשיא רווחים, אלא גם לתרום לקהילה ולחברה כולה. חברות המשלבות מודעות חברתית ואחריות קהילתית בליבת הפעילות שלהן זוכות להערכה רבה מצד הלקוחות, העובדים וכלל הציבור. בתחום פינוי הדירות, שי פינוי דירה מובילה את הדרך עם מחויבות עמוקה לעשיית טוב ולסיוע לאוכלוסיות מוחלשות.

בנייה
שיקולים מרכזיים להוספת בנייה לבניין משותף

לפני יציאה לפרויקט בנייה כלשהו בבניין משותף, חשוב להבין את הדינמיקה של המרחב המשותף. זה כולל לדעת מי הם הדיירים האחרים, מהם הצרכים שלהם וכיצד עשויה הבנייה החדשה להשפיע עליהם. תקשורת עם כל בעלי העניין היא המפתח לפרויקט מוצלח.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!