בדק בית לעבודות קידוחים

הקרקע היא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב לה

 

עבודות קידוחים יכולים לכלול שורה ארוכה של משימות, לרבות קידוחים לפתחי מזגן, קידוחים לתשתית הביוב, קידוחים לחיזוק יסודות המבנה וכן הלאה. במרבית המקרים, עבודות אלה נעשות סביב משימות בעלות השפעה משמעותית על המבנה, על חוזקו או על המראה שלו, ולכן כדאי וחשוב להזמין בדיקת בדק בית לעבודות קידוחים בתום הפרויקט, על מנת לוודא שהכל מבוצע על פי הסטנדרטים הנדרשים.

 

מהי בדיקת בדק בית לעבודות קידוחים?

לאחר כל תהליך בנייה, בכל היקף ובכל תחום, חשוב לוודא שעבודות הבנייה בוצעו בצורה מקצועית ואיכותית, על פי הסטנדרטים הנדרשים ועל פי הכללים ההנדסיים המחייבים. לעין המקצועית יכול מבנה גמור להיראות במצב מושלם, אך כאשר יורדים אל הפרטים הקטנים מתגלים שלל ליקויי בנייה, שחלקם יכולים להסתכם בפגיעה באסתטיקה, וחלקם יכולים אף לשקף סיכון בטיחותי. בדיקת בדק בית לעבודות קידוחים עם קבוצת הדר https://ibedek.co.il/ החברה המובילה בארץ לבדק בית וביקורת מבנים.

  היא בדיקה המיועדת לבדוק את איכות העבודה בעבודת קידוחים, ובקטגוריה זו נכללות עבודות רבות כדוגמת קידוחים לתשתית ביוב, קידוחים לחיזוק מבנה, קידוחי כלונסאות, קידוחים לפתחי מזגן וכן הלאה.

 

מדוע חשוב לבצע את הבדיקה?

עבודות קידוח כלונסאות הן עבודות שמבוצעות בדרך כלל בתהליכי בנייה שיכולה להיות להם השפעה דרמטית על המבנה, בין בהיבט האסתטי ובין בהיבט המבני. כך למשל, בעבודת קידוחי כלונסאות, איכות הקידוח יכולה להשפיע על החוזק המבני של המבנה כולו, ולכן חשוב לוודא שהקידוחים בוצעו בצורה מקצועית ואיכותית לעילא ולעילא. בדיקת בדק בית לעבודות קידוחים היא בדיקה המבוצעת על ידי מהנדס בניין מוסמך, הבודק את איכות הקידוחים ואת כל העבודות העוקבות שבוצעו לאחר הקידוח ובקשר ישיר אליו. לאחר הבדיקה, מוסר המהנדס דו"ח מפורט עם כל הליקויים שנמצאו, חלקם יכולים להיות מינוריים וחלקם משמעותיים מאוד. מסמך זה משמש כראייה משפטית בבית משפט, במקרה שאתם כלקוחות תרצו לתבוע את קבלן הביצוע סביב תיקון של ליקויי בנייה בעבודות הקידוחים והוא יסרב לעשות כן.

בדק בית לעבודות קידוחים

אחרי כל עבודת קידוח שעשיתם בביתכם, על מנת לוודא שהעבודה בצורה מקצועית ואיכותית ועל מנת להבטיח שלא קיימים סיכונים בטיחותיים בעקבות הקידוחים, חשוב שתזמינו בדיקת בדק בית לעבודות קידוחים. הבדיקה תבוצע על ידי מהנדס בניין מוסמך, שיפיק עבורכם דו"ח עם כל הליקויים שנתגלו. לא כל ליקוי דורש בהכרח תיקון, והשיקול האם לתבוע את התיקון מקבלן הביצוע הוא שלכם לחלוטין, אבל לפחות יש לכם את חוות הדעת המקצועית שגם קבילה באופן מלא בבית המשפט.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:
הקודחים
הקודחים

חברת הקודחים ישראל מתמחה בביצוע קידוחי כלונסאות ובדיקות סוניות, ומספקת מזה יותר מעשור, שירות סופר מקצועי ואחראי לענף הבנייה בישראל. החברה מקפידה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר בענף הבנייה ומבצעת את עבודתה בליווי מהנדס קונסטרוקטור המאשר כל שלב ושלב בתהליך העבודה.

אל תעצרו כאן
יש עוד מה לגלות
הובלה
פינוי דירה עם מודעות חברתית – התרומה לקהילה של שי פינוי דירה

 בעולם המודרני, מצופה מעסקים לא רק להשיא רווחים, אלא גם לתרום לקהילה ולחברה כולה. חברות המשלבות מודעות חברתית ואחריות קהילתית בליבת הפעילות שלהן זוכות להערכה רבה מצד הלקוחות, העובדים וכלל הציבור. בתחום פינוי הדירות, שי פינוי דירה מובילה את הדרך עם מחויבות עמוקה לעשיית טוב ולסיוע לאוכלוסיות מוחלשות.

בנייה
שיקולים מרכזיים להוספת בנייה לבניין משותף

לפני יציאה לפרויקט בנייה כלשהו בבניין משותף, חשוב להבין את הדינמיקה של המרחב המשותף. זה כולל לדעת מי הם הדיירים האחרים, מהם הצרכים שלהם וכיצד עשויה הבנייה החדשה להשפיע עליהם. תקשורת עם כל בעלי העניין היא המפתח לפרויקט מוצלח.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!