איך להפוך לקבלן מורשה?

הקרקע היא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב לה

כל אחד רוצה לשפץ את הבית שלו בצורה הטובה ביותר שיש. הבעיה היא שיש כל כך הרבה נוכלים וחאפרים בתחום השיפוץ עד שקשה מאוד לבחור קבלן אמין. למצוא קבלן אמין זה כמו למצוא נפט במדבר ולכן אנו צריכים להשקיע בכך מאמצים גדולים. ככל שנמצא קבלן יותר אמין והוגן כך הבנייה והשיפוץ יתקיימו בצורה יותר טובה. על רקע זה עולה השאלה איך אפשר לדעת אם הקבלן הוא אמין ואנו רוצים לספר לכם כי אם הקבלן הוא קבלן מורשה כך זה סיכוי גדול יותר שהוא אמין. אם אתם רוצים להפוך ולהיות קבלנים מורשים אתם צריכים לדעת כי עליכם לעבור מבחן של אגף הרישוי במשרד השיכון ורק לאחר מכן אתם תוכרו כקבלנים מורשים וזה כדאי מאוד מכיוון שזה מעיד על היכולות שלכם ועל הכישורים שלכם.

האם המבחנים להיות קבלן מורשה הם קשים?

עולה השאלה האם המבחנים של משרד השיכון הם מורכבים וקשים או קלים ופשוטים? אם כן אין כאן תשובה אחת ויחידה וזאת מכיוון שלחלק המבחנים יהיו קלים ולאחרים הם יהיו קשים. מה שבטוח הוא שאם אתם לומדים את החומר ומתכוננים אל המבחן כמו שצריך הסיכוי שלכם להצליח בו הם הרבה יותר גדולים ממה שאתם חושבים. עליכם להבין כי אתם יכולים ללמוד למבחן ולהיעזר במומחים בתחום וכך לעלות את הסיכויים שלכם לקבל ציון עובר במבחן. מה שבטוח הוא שכדאי להשקיע ולעבור את המבחן כי יש אנשים רבים אשר המדד שלהם האם לקחת את הקבלן או לא קשור לשאלה אם הקבלן מורשה או לא.

אל תיקחו קבלן בלי לקבל עליו המלצות

היכנסו לאתר https://yuvalsegal.co.il/ ולמדו עוד על נושא הקבלן הרשום. אז כפי שכבר אמרנו עדיף לבחור בקבלן רשום ולא בקבלן שאינו רשום אך ברישום עצמו אין די בכדי לבחור את הקבלן. לצד הרישום כדאי לנו לחזק את ההחלטה שלנו בבחירת הקבלן על ידי קבלת המלצות על הקבלן. עליכם לפנות אל הקבלן ולבקש ממנו טלפונים של לקוחות אשר עבדו עמו בעבר ואז לשאול את הלקוחות האם הם מרוצים מן הקבלן ומן העבודה שלו או לא. על רקע זה אנו חייבים לציין כי כדאי להשקיע את המאמץ הזה במציאת המלצות מכיוון שכך נדע אם הקבלן מבצע את עבודתו בצורה טובה או לא וזה שווה המון.

בוחרים קבלן? לכו וראו בתים אחרים שהוא שיפץ בעבר

עוד דבר שאנו צריכים לעשות פרט להמלצות ובירור בנוגע לרישום הקבלן זה ללכת ולראות בתים אחרים שהקבלן שיפץ. ברגע שנראה את הבתים הללו נוכל לדעת האם הקבלן מבצע עבודה טובה או לא ונוכל להחליט האם אנו מתחברים לסגנון של הקבלן או שמא עדיף לנו להמשיך ולחפש אחר קבלנים אחרים טובים יותר, מקצועיים יותר ואיכותיים יותר.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:
הקודחים
הקודחים

חברת הקודחים ישראל מתמחה בביצוע קידוחי כלונסאות ובדיקות סוניות, ומספקת מזה יותר מעשור, שירות סופר מקצועי ואחראי לענף הבנייה בישראל. החברה מקפידה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר בענף הבנייה ומבצעת את עבודתה בליווי מהנדס קונסטרוקטור המאשר כל שלב ושלב בתהליך העבודה.

אל תעצרו כאן
יש עוד מה לגלות
PERGULA
קידוח ותיקוני פרגולות

כשמדובר בשמירה על המרחב החיצוני שלך, אחד התחומים המרכזיים שדורשים לעיתים קרובות תשומת לב הוא הפרגולה שלך. עם הזמן פרגולות עלולות להינזק או להישחק, וחשוב לדעת כיצד לתקן אותן נכון. במדריך מקיף זה נעמיק באמנות הקידוח ותיקוני פרגולות, ונספק לך את כל המידע הדרוש לך כדי לשלוט במיומנות זו.

METAL
בניית יסודות חזקים וארונות חשמל יעילים

בכל הנוגע לפרויקטי בנייה והתקנות חשמל, אחד ההיבטים המכריעים ביותר הוא בניית יסודות חזקים וארונות חשמל יעילים. בין אם אתם בונים בניין מגורים או מסחרי בישראל, הבטחת בסיס איתן וארונות חשמל מסודרים כהלכה חיונית לבטיחות ולפונקציונליות. במדריך מקיף זה, נחקור את השיקולים העיקריים ואת השיטות המומלצות לבניית יסודות חזקים וארונות חשמל יעילים.

WINDOW
אמנות הקידוח והשיפוץ עצות מומחים להתקנת חלונות אלומיניום

בכל הנוגע להתקנת חלונות אלומיניום, קידוח ושיפוץ הם שלבים מכריעים הדורשים תשומת לב ודיוק. בין אם אתה חובב עשה זאת בעצמך או קבלן מקצועי, שליטה בטכניקות אלו חיונית כדי להבטיח התקנה מוצלחת. במאמר זה, נספק לך עצות והכוונה של מומחים שיעזרו לך לנווט את התהליך בצורה חלקה ויעילה.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!