הכנה לקידוח כלונסאות: כל מה שצריך לדעת על אינסטלציה ובטיחות

הקרקע היא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב לה

כלונסאות הבניין נועדו על מנת להבטיח את יציבותו ועמידותו איתן לאורך שנים ארוכות. אנשים רבים כלל לא מודעים שכל בניין כולל מספר כלונסאות העשויות ברזל שמטרתן להבטיח את עמידות הבניין. עומדים לפני תחילתו של הליך קידוח כלונסאות לבניית דירתכם? כדאי שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות. אנשי מקצוע רבים בתחילת דרכם אינם מקפידים על כללי בטיחות חיוניים להצלחת הצבת הכלונסאות בצורה מיטבית וללא שום פגע. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים שאתם חייבים להכיר לפני שתתחילו בשלבי קידוח הכלונסאות, לטובת השמירה על האינסטלציה ועל הבטיחות.

בניה

מה זה כלונסאות ומה עושים איתם?

תחילה חשוב להדגיש כי הכלונסאות עשויות ברזל והן נכנסות עמוק אל תוך בטן האדמה. כמה עמוק? תלוי בסטנדרט הבנייה ובגובה הבניין. כך או כך, מדובר על עשרות מטרים בעומק בטן האדמה. וכידוע, מתחת לאדמה ישנן לא מעט מערכות ביוב שכונתיות ועירוניות המזרימות מי ביוב רבים מידי יום אל עבר הניקוז המרכזי. אנשי מקצוע רבים שלא מקפידים על כל כללי הבטיחות עלולים לפגוע במערכות הביוב בעת ההכנה לקידוח הכלונסאות. לא אחת קורה שקידוחים אלה נגמרים בפיצוץ ענק של צנרות מרכזיים, מה שעלול לפגוע ברחוב שלם. רוצים לעשות זאת נכון? המשיכו לפסקאות הבאות www.plumber-telaviv.co.il.

הכירו את תוכנית האינסטלציה השכונתית טרם שלבי הקידוח

טרם תחילת שלבי קידוח הכלונסאות, חייבים להכיר את תוכניות האינסטלציה הקיימות באזור. אנשי מקצוע מיומנים מבקשים את התוכניות זמן רב לפני שלב הקידוחים על מנת לתכנן נכון את מיקומן של הכלונסאות. הכנה מוקדמת מתוך היכרות מדוייקת של מיקום האינסטלציה באזור, תקטין משמעותית את הסיכויים שתפגעו במערכות אינסטלציה עמוק בבטן האדמה. במילים אחרות, התכנון המוקדם ימנע פגיעה נרחבת במערכות אינסטלציה של אזור גדול.

כל פגיעה במערכת שכונתית תגרור פגיעה נרחבת!

חשוב להדגיש כי מערכות האינסטלציה הגדולות בבטן האדמה אינן דומות למערכות הקטנות הקיימות בקירות דירתכם. המערכות הללו מזרימות מי ביוב רבים השייכים לאזורים נרחבים. כל פגיעה בצינורת הללו תגרור פגיעה נרחבת ותצריך השקעה רבה לתיקונם. חשוב להדגיש כי לא רק קידוח כלונסאות מאיים על תקינותם של מערכות ביוב מקומיות. אחת הבעיות השכיחות ביותר במערכות אלה היא כניסתם של שורשי העצים למערכות עד לסתימתם. עצים רבים מחדירים שורשים למערכות הביוב במטרה ליהנות ממים ללא הגבלה. שורשים אלה גוררים סתימות רבות בתדירות גבוהה.

כך מתמודדים עם שורשי העצים

כיצד מתמודדים עם השורשים? בעזרת הליך חיתוך שורשים בביוב. אנשים רבים מנסים להתגבר על בעיית השורשים בעזרתה של הביובית, אך חשוב להדגיש כי במקרה זה הביובית היא אינה הכתובת. היא אמנם כן תצליח לפתוח את הסתימה, אך לזמן קצר בלבד. בעיה נוספת ושכיחה לא פחות היא הצטברות של שמן רב. חשוב לדעת כי השמן שחלקנו רגילים לשפוך לפתחי הניקוז השונים הופך להיות קשה כאבן. לאחר הליך התקררותו הוא הופך קשה ולא אחת גורם לסתימות ענק הפוגעות באזורים נרחבים.

לסיכום, אל תתחילו לקדוח ללא היכרות עם תוכניות האינסטלציה באזור!

לסיכום, לפני שאתם מתחילים בשלבי קידוח לטובת הכנסת הכלונסאות לבטן האדמה, קיימת חשיבות רבה להכיר היטב את תוכנית האינסטלציה השכונתית באזור הבנייה שלכם. היכרות זו תמנע לכם פגיעות רבות ותחסוך לכם לא מעט בלאגן.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:
הקודחים
הקודחים

חברת הקודחים ישראל מתמחה בביצוע קידוחי כלונסאות ובדיקות סוניות, ומספקת מזה יותר מעשור, שירות סופר מקצועי ואחראי לענף הבנייה בישראל. החברה מקפידה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר בענף הבנייה ומבצעת את עבודתה בליווי מהנדס קונסטרוקטור המאשר כל שלב ושלב בתהליך העבודה.

אל תעצרו כאן
יש עוד מה לגלות
הובלה
פינוי דירה עם מודעות חברתית – התרומה לקהילה של שי פינוי דירה

 בעולם המודרני, מצופה מעסקים לא רק להשיא רווחים, אלא גם לתרום לקהילה ולחברה כולה. חברות המשלבות מודעות חברתית ואחריות קהילתית בליבת הפעילות שלהן זוכות להערכה רבה מצד הלקוחות, העובדים וכלל הציבור. בתחום פינוי הדירות, שי פינוי דירה מובילה את הדרך עם מחויבות עמוקה לעשיית טוב ולסיוע לאוכלוסיות מוחלשות.

בנייה
שיקולים מרכזיים להוספת בנייה לבניין משותף

לפני יציאה לפרויקט בנייה כלשהו בבניין משותף, חשוב להבין את הדינמיקה של המרחב המשותף. זה כולל לדעת מי הם הדיירים האחרים, מהם הצרכים שלהם וכיצד עשויה הבנייה החדשה להשפיע עליהם. תקשורת עם כל בעלי העניין היא המפתח לפרויקט מוצלח.

PERGULA
קידוח ותיקוני פרגולות

כשמדובר בשמירה על המרחב החיצוני שלך, אחד התחומים המרכזיים שדורשים לעיתים קרובות תשומת לב הוא הפרגולה שלך. עם הזמן פרגולות עלולות להינזק או להישחק, וחשוב לדעת כיצד לתקן אותן נכון. במדריך מקיף זה נעמיק באמנות הקידוח ותיקוני פרגולות, ונספק לך את כל המידע הדרוש לך כדי לשלוט במיומנות זו.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!