יציקת בטון לאחר קידוח כלונסאות עושים עם המשפצים בישראל

הקרקע היא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב לה

כל פרויקט בנייה מורכב משלבים רבים, שכל אחד מהם חייב להתבצע באופן המקצועי והמוקפד ביותר. הבסיס לתהליך הוא יצירת יסודות איתנים ויציבים למבנה, ולשם כך מחדירים לקרקע כלונסאות פלדה, בטון מזוין או תערובת של בטון ופלדה – והן אלה שמונעות את שקיעת המבנה אל תוך האדמה. בשלב זה נדרש תכנון מדויק ומוקפד במיוחד, כדי לדעת מהן הכלונסאות המתאימות ומהי שיטת הקידוח המיטבית, בהתאם לעומס שצפוי ליצור המבנה על הקרקע וגם לסוג הקרקע. אם קידוח הכלונסאות בוצע ע"י אנשי מקצוע מנוסים, השלבים הבאים ובהם יציקת בטון יוכלו להתבצע גם הם ללא תקלות ועיכובים, ובבטיחות מרבית.

השלבים השונים של יציקת הבטון

השלב הראשון של יציקת הבטון בכל מקום שבו רוצים להשתמש בחומר הגלם הפופולרי הזה הוא כאמור הכנת השטח, לרבות קידוח כלונסאות. עוד דגש חשוב בהכנות הוא פינוי תשתיות שונות, אם ישנן כאלה בשטח (צינורות מים, כבלי חשמל, גז, תקשורת וכו').

כשהשטח מוכן, אפשר לבצע את הטפסנות. מהות הפעולה הזו היא תיחום של השטח שבו יוצקים את הבטון באמצעות קרשים שאותם מחזקים עם מוטות ברזל. פילוס המסגרת הוא הכרחי, וכמו כן יש לוודא שאין בה חריצים כדי שהבטון לא יחלחל אליהם. פעולה נוספת לחיזוק יציקת הבטון היא פריסת רשת ברזל שהעובי שלה הוא 6 או 8 מ"מ.

כשהכל מוכן ניתן להתחיל ליצוק את הבטון. אפשרות אחת היא הישר מהמשאית שבה הוא מתערבל ואפשרות שנייה, כשאין גישה ישירה, היא להיעזר במשאבה. מיד לאחר השלמת היציקה מתבצע פילוס של הבטון והשלב הבא הוא המתנה להתייבשותו של הבטון. חשוב להדגיש שגם אם מחפשים יציקת בטון במחיר למטר משתלם במיוחד, אסור להתפשר על איכות העבודה, כשהפרמטר העיקרי הוא ניסיון רב (וכמובן ציוד מתקדם).

פעולות נוספות

אחרי יציקת בטון בחצר או בכל מקום אחר ייתכן צורך בביצוע פעולות נוספות. אפשרות אחת היא יצירת חריצים, במרחק של בערך 2 מ' זה מזה, והסיבה לכך היא מניעת היווצרות סדקים בבטון עקב שינויים בטמפרטורה. במקרים אחרים תתבצע כשעתיים אחרי היציקה פעולה שנקראת החלקת הליקופטר כדי להגיע לתוצאות איכותיות במיוחד. 

עוד אפשרות היא קידוח חורים בבטון למטרות שונות. כשיש צורך לקדוח בחומר הגלם הקשיח מאוד הזה ייעשה שימוש בכלי עבודה ייעודי – מקדחת יהלום. מקדחת יהלום היא מקדחה שבה הראש מגיע עם ציפוי של אבקת יהלום. בדרך זו מנצלים את הכוח של החומר הכי קשה שיש בטבע, היהלום, וניתן לקדוח גם לעומק של 10 ס"מ ואפילו יותר. הקוטר המרבי של הקידוח הוא 20 צול. בדיוק כמו קידוח הכלונסאות, גם הקידוח בבטון חייב להיעשות אך ורק ע"י מומחים מנוסים ולאחר תכנון מדויק וקפדני, כולל שמירה על כל הנחיות הבטיחות.

המאמר באדיבות חברת המשפצים בישראל – קבלני שיפוצים מקצועיים בפריסה ארצית

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:
הקודחים
הקודחים

חברת הקודחים ישראל מתמחה בביצוע קידוחי כלונסאות ובדיקות סוניות, ומספקת מזה יותר מעשור, שירות סופר מקצועי ואחראי לענף הבנייה בישראל. החברה מקפידה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר בענף הבנייה ומבצעת את עבודתה בליווי מהנדס קונסטרוקטור המאשר כל שלב ושלב בתהליך העבודה.

אל תעצרו כאן
יש עוד מה לגלות
הובלה
פינוי דירה עם מודעות חברתית – התרומה לקהילה של שי פינוי דירה

 בעולם המודרני, מצופה מעסקים לא רק להשיא רווחים, אלא גם לתרום לקהילה ולחברה כולה. חברות המשלבות מודעות חברתית ואחריות קהילתית בליבת הפעילות שלהן זוכות להערכה רבה מצד הלקוחות, העובדים וכלל הציבור. בתחום פינוי הדירות, שי פינוי דירה מובילה את הדרך עם מחויבות עמוקה לעשיית טוב ולסיוע לאוכלוסיות מוחלשות.

בנייה
שיקולים מרכזיים להוספת בנייה לבניין משותף

לפני יציאה לפרויקט בנייה כלשהו בבניין משותף, חשוב להבין את הדינמיקה של המרחב המשותף. זה כולל לדעת מי הם הדיירים האחרים, מהם הצרכים שלהם וכיצד עשויה הבנייה החדשה להשפיע עליהם. תקשורת עם כל בעלי העניין היא המפתח לפרויקט מוצלח.

PERGULA
קידוח ותיקוני פרגולות

כשמדובר בשמירה על המרחב החיצוני שלך, אחד התחומים המרכזיים שדורשים לעיתים קרובות תשומת לב הוא הפרגולה שלך. עם הזמן פרגולות עלולות להינזק או להישחק, וחשוב לדעת כיצד לתקן אותן נכון. במדריך מקיף זה נעמיק באמנות הקידוח ותיקוני פרגולות, ונספק לך את כל המידע הדרוש לך כדי לשלוט במיומנות זו.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!