מתי צריך לנסר כלונסאות בטון ואיך עושים את זה?

הקרקע היא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב לה

בונים פרויקט חדש? זקוקים לשירות של ניסור כלונסאות בטון? הגעתם למקום הנכון. במאמר הבא נסביר מה זה כלונסאות בטון, מתי צריך לנסר אותן ומה חשוב לבדוק לפני שמזמינים את השירות.

 

מה זה כלונסאות בטון?

אם יצא לכם איי פעם לעבור באתר בנייה של פרויקט חדש, ודאי יצא לכם לראות את הקידוח לעומק האדמה. הקידוח הזה נועד על מנת להתקין בעומק האדמה את כלונסאות הבטון, שהן מהוות למעשה את היסודות של הבניין. מדובר למעשה בעמודים גבוהים של בטון וברזל שתומכים בכל תהליך הבנייה שיבוא בהמשך ומבטיחים שהבניין יעמוד יציב מעתה והלאה.

את העומק שבו יטמנו את כלונסאות הבטון מגדירים טרם בניית הפרויקט, עוד בשלב התכניות, כל זאת כמובן לפי הדרישה של המבנה וכמובן העמידה בתקני הבטיחות המחמירים ביותר. כשמסיימים לקדוח באדמה מכניסים לתוך הבורות הללו ברזלים שזורים שבתוכם יוצקים את הבטון החזק שמתקשה על הברזלים הללו.

 

מתי צריך לנסר כלונסאות בטון?

כפי שציינו, התפקיד של הכלונסאות הללו הוא מכריע בכל הקשור ליציבות של המבנה בכל השלבים. לכן, לאחר שיוצקים את הבטון, מתבצעות בדיקות מקיפות שתפקידן לעמוד על איכות הכלונסאות והתפקוד שלהן. במידה ובמסגרת הבדיקה עלה כי אחת מהכלונסאות לא עומדת בדרישות, איש המקצוע בשטח יכול להחליט על ניסור חלקי או מלא שלה. במידה ובוצע ניסור חלקי, אנשי המקצוע בשטח יצטרכו ליצוק את הבטון החסר והפרויקט יוכל להמשיך כרגיל לפי התכנית. כלומר, פרויקט הבנייה תלוי תלות מוחלטת בשירות של ניסור כלונסאות בטון כשירות מלווה עד לבנייה של כל הכלונסאות. כמובן שישנם מקרים פשוטים יותר שבהם צריך לנסר כלונסאות בטון מתוך צורך קוסמטי וכדומה.

 

איך מנסרים כלונסאות בטון?

יש שתי שיטות נפוצות לניסור כלונסות בטון, באמצעות מסור מיוחד או באמצעות כבל יהלום. הבטון הוא חומר חזק במיוחד וקשה למצוא חומר חזק יותר מלבד היהלום. זו בדיוק הסיבה שבגינה המסור עצמו מצופה בשבבי יהלום שרק הם מצליחים לחדור את הבטון. המסור פשוט חודר אל הכלונסאות ומנסר אותם בדיוק במקום שבו מבקש המהנדס לעשות זאת.

שיטה נוספת לניסור כלונסאות בטון היא באמצעות כבל יהלום. את זה עושים במיוחד במקרים בהם לא ניתן להפעיל את המסור הרועש או שהכלונסאות עבות מדי. פשוט מנסרים את הכלונסאות באמצעות הנעה של כבל יהלום שנכרך סביב הכלונסאות וחותך אותן. בתום העבודה, יש לרסק את הבטון או לחתוך אותו בצורה כזו שיהיה ניתן לפנות אותו לאתרי פסולת.

 

מה חשוב לבדוק לפני שמזמינים ניסור כלונסאות בטון?

ניסור כלונסאות בטון זה לא משחק ילדים ולפני שאתם סוגרים עם קבלן לניסור בטון, אנחנו ממליצים לוודא שמדובר בקבלן ותיק שיש לו מספיק ניסיון עם ניסור בטון בכלל, ועם ניסור כלונסאות בטון בפרט. בנוסף, מדובר בעבודה מורכבת ומסוכנת, לכן אתם צריכים לוודא שקבלן ניסור הבטון עובד לפני תקני הבטיחות הכי מחמירים שיש כיום.

מומלץ כמובן לבחור בקבלן ניסור בטון שמספק את השירות שלו במחירים אטרקטיביים, אך לא על חשבון האיכות. לכן, אנחנו ממליצים לקחת כמה הצעות מחיר לפרויקט ולהשוות בניהן, כך תוכלו לחסוך לא מעט כסף. אתם צריכים לבחור בקבלן שמבצע את העבודה באמצעות הכלים הכי מתקדמים שיש כיום בשוק, לרבות גנרטורים שמאפשרים לו לעבוד גם באתרים ללא חיבור לחשמל או להמשיך בעבודה כשיש הפסקת חשמל באתר.

לסיכום, אין ספק שניסור כלונסאות בטון היא עבודה מורכבת ועל מנת שהיא תתבצע על הצד המקצועי ביותר, אתם צריכים לבחור בקבלן ניסור בטון ותיק, מנוסה ומקצועי.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:
הקודחים
הקודחים

חברת הקודחים ישראל מתמחה בביצוע קידוחי כלונסאות ובדיקות סוניות, ומספקת מזה יותר מעשור, שירות סופר מקצועי ואחראי לענף הבנייה בישראל. החברה מקפידה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר בענף הבנייה ומבצעת את עבודתה בליווי מהנדס קונסטרוקטור המאשר כל שלב ושלב בתהליך העבודה.

אל תעצרו כאן
יש עוד מה לגלות
הובלה
פינוי דירה עם מודעות חברתית – התרומה לקהילה של שי פינוי דירה

 בעולם המודרני, מצופה מעסקים לא רק להשיא רווחים, אלא גם לתרום לקהילה ולחברה כולה. חברות המשלבות מודעות חברתית ואחריות קהילתית בליבת הפעילות שלהן זוכות להערכה רבה מצד הלקוחות, העובדים וכלל הציבור. בתחום פינוי הדירות, שי פינוי דירה מובילה את הדרך עם מחויבות עמוקה לעשיית טוב ולסיוע לאוכלוסיות מוחלשות.

בנייה
שיקולים מרכזיים להוספת בנייה לבניין משותף

לפני יציאה לפרויקט בנייה כלשהו בבניין משותף, חשוב להבין את הדינמיקה של המרחב המשותף. זה כולל לדעת מי הם הדיירים האחרים, מהם הצרכים שלהם וכיצד עשויה הבנייה החדשה להשפיע עליהם. תקשורת עם כל בעלי העניין היא המפתח לפרויקט מוצלח.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!