עלות בניית שלד – אל תשאירו מקום לספקות

הקרקע היא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב לה

בניית השלד היא השלב החשוב והקריטי ביותר בכל תהליך הבנייה, ולכן אתם מחויבים לתת לשלב הזה את מלוא תשומת הלב. לא מעט אנשים שואלים את עצמם מהי עלות בניית שלד? הרי כאשר בונים בית חדש צריך לקחת בחשבון את העלויות השונות, כך שתוכלו לתכנן בצורה נכונה את כל השלבים בהמשך הדרך.

freepik

אך עליכם להבין כי עלות בניית שלד מושפעת מלא מעט אלנמטים שונים שעשויים להשפיע עליה. לכן יהיה לכם קשה מאוד לקבל הצעת מחיר על רגל אחת, וגם אם תקבלו ככל הנראה היא לא תהיה הכי מדויקת שיש. אז רגע לפני שאתם מזמינים קבלן שלד מחיר למטר, חשוב שתקבלו מענה לכל השאלות שלכם –  כך תוכלו להיות בטוחים שאתם בדרך הנכונה.

העלות של יציקת הבטון – השלב המשפיע ביותר

כל קבלן שלד מחיר למטר יספר לכם כי השלב הקריטי ביותר שעשוי להשפיע על העלות זהו שלת יציקת הבטון לקראת בניית השלד. אתם יכולים לתאר לעצמכם כי ככל שהבית יהיה גדול יותר, כך עלות בניית שלד תהיה גם היא יקרה יותר. ברוב המקרים העלות הממוצעת על יציקת הבטון היא 1300-1500 שקל עבור כל מ"ר של יציקה.

עלות בניית שלד – משפיעה על בחירת הקבלן?

תזכרו כי לכל קבלן יש את העלויות שלו, ואף קבלן לא מחויב לעבוד במחירים שהוא לא רואה בהם כמתגמלים. כמובן שהעלות שאותה הקבלן לוקח עור כל מ"ר של יציקת בטון אמורה להשפיע, אך אתם חייבים לקחת את הדברים בצורה מתונה. בסוף לא תרצו להזמין קבלן שמציע מחירים זולים, אך לא בדיוק יעשה את העבודה בצורה הרצויה.

כך תוכלו להוזיל את העלויות של בניית השלד

  • אתם צריכים לזכור כי להוזיל את העלות של קוב בטון זה משהו שאתם לא יכולים בדיוק לבצע. לכן אחת מהדרכים היעילות ביותר שבאמצעותה כן תוכלו להוזיל את העלות של בניית השלד היא באמצעות תכנון נכון של הפרויקט. ככל שהתכנון יהיה מקיף ויסודי יותר, כך תוכלו להגיע למצב שלא יהיו טעויות – תזכרו כי כל טעות עלולה לעלות ביוקר. עלות בניית שלד היא לא נקבעת רק על סמך העלות של יציקת הבטון שאותה אתם יוצקים.

  • לכל קבלן שלד מחיר למטר יש את העלויות שלו, ולכן אם אתם רוצים להוזיל את העלויות – כל מה שאתם צריכים לעשות זה קצת שיעורי בית. אל תלכו על הקבלן הראשון שמציע לכם את שירותיו, כי במקרה כזה אתם עוד עלולים לשלם על כך ביוקר. תבחרו בקבלן שגם מציע לכם שירות איכותי וברמה גבוהה, אך גם קבלן עם מחירים הגיוניים שאתם יכולים לעמוד בהם. תסתכלו על שני הצדדים בו זמנית, כך תוכלו לעשות את הבחירה המושלמת.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:
הקודחים
הקודחים

חברת הקודחים ישראל מתמחה בביצוע קידוחי כלונסאות ובדיקות סוניות, ומספקת מזה יותר מעשור, שירות סופר מקצועי ואחראי לענף הבנייה בישראל. החברה מקפידה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר בענף הבנייה ומבצעת את עבודתה בליווי מהנדס קונסטרוקטור המאשר כל שלב ושלב בתהליך העבודה.

אל תעצרו כאן
יש עוד מה לגלות
הובלה
פינוי דירה עם מודעות חברתית – התרומה לקהילה של שי פינוי דירה

 בעולם המודרני, מצופה מעסקים לא רק להשיא רווחים, אלא גם לתרום לקהילה ולחברה כולה. חברות המשלבות מודעות חברתית ואחריות קהילתית בליבת הפעילות שלהן זוכות להערכה רבה מצד הלקוחות, העובדים וכלל הציבור. בתחום פינוי הדירות, שי פינוי דירה מובילה את הדרך עם מחויבות עמוקה לעשיית טוב ולסיוע לאוכלוסיות מוחלשות.

בנייה
שיקולים מרכזיים להוספת בנייה לבניין משותף

לפני יציאה לפרויקט בנייה כלשהו בבניין משותף, חשוב להבין את הדינמיקה של המרחב המשותף. זה כולל לדעת מי הם הדיירים האחרים, מהם הצרכים שלהם וכיצד עשויה הבנייה החדשה להשפיע עליהם. תקשורת עם כל בעלי העניין היא המפתח לפרויקט מוצלח.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!