קידוח יהלום Vs קידוח כלונסאות – על ההבדלים והשימושים השונים

הקרקע היא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב לה

קידוח יהלום וקידוח כלונסאות הן למעשה שני קידוחים שונים, הנדרשים במקרים שונים ולצורך עבודות אחרות. כמו כן, השיטות לביצוע העבודות הללו הן שונות והקידוח נעשה בשני חומרים שונים. רוצים לדעת הכל על ההבדלים ולהבין מהם השימושים השונים? המשיכו לקרוא.

 

מהו קידוח יהלום?

קידוח יהלום הוא שם שזכתה לו עבודה לקידוח בטון באמצעות ציוד שנקרא ציוד יהלום. המילה יהלום מקורה בשבבי היהלום שמצפים את המקדחים ומקנים להם אקסטרה חוזק ועמידות בעת קידוח בחומר קשה כמו בטון. לכן, קידוח בבטון נעשה בדרך כלל באמצעות מקדחי יהלום מיועדים, ובידי אנשי מקצוע מיומנים בתחום הספציפי הזה.

 

מתי נדרש לקידוח יהלום?

  1. העברת תשתית מים חדשה דרך הרצפה, תקרה או קירות.
  2. קדיחת חורים להעברת תשתית מים וחשמל למזגנים חדשים.
  3. קדיחת חורים ופתחים בקירות ובתקרה לצורך העברת תשתית אינטרנט סיבי.
  4. ועוד.

מה זה קידוח כלונסאות?

קידוח כלונסאות גם הוא קידוח, אך הוא מתבצע בטרם נבנה המבנה. קידוח כלונסאות נעשה בקרקע עצמה על מנת שחברת הבניה תהיה מסוגלת להחדיר לאדמה כלונסאות. הכלונסאות הן מעין עמודי בטון מזוין (משולב ברזל ומתכות לצורך חיזוק) בגדלים שונים, המוחדרים לקרקע. הכלונסאות מהוות את התשתית לבניין, ומקנות לו את החוזק והעמידות שהבניין צריך. כמות וגודל הכלונסאות נגזרת בעצם מהגובה של הבניין העתידי, ונקבעת בידי מהנדסי הבניין.

מה ההבדל בין קידוחי יהלום לקידוח כלונסאות?

אם כן, ישנם כמה הבדלים עיקריים בין קידוח יהלום לקידוח כלונסאות:

  1. השימוש: קידוח יהלום נעשה בדרך כלל בבטון שכבר יצקו, למשל בבתים מוכנים או לוחות בטון קיימים. לעומת זאת, קידוח כלונסאות נעשה בדרך כלל במבנים שטרם נבנו, על גבי הקרקע החשופה.
  2. החומר בו קודחים: בקידוח יהלום קודחים בטון, וכן בטון מזוין. לעומת זאת, בקידוח כלונסאות קודחים באדמה בורות עמוקים לצורך הנחת הכלונסאות בצורה בטיחותית שתהווה את התשתית לבניין החדש שיבנה על גביהן.
  3. השיטה: קידוח יהלום הוא למעשה כאמור שם של שיטה לקידוח בחומרים קשים במיוחד כגון שיש או בטון. לעומת זאת, קידוח כלונסאות נעשה בשיטות מעט אחרות כאשר ישנן יתרונות של כל סוג קידוח. למשל נטונייט, המאפיינת קידוחים בקרקע חולים ומימית; מיקרופייל, השמורה למקרים של קידוח בקרקע סלעית וכן CFA המתאימה לקידוח בקרקע בלתי יציבה.

 

מתי נשתמש בכל אחד?

כדי לדעת מהו הקידוח שמתאים לכם, חשבו מהם החומרים שאתם צריכים לקדוח בהם ולמה. כך, תוכלו לדעת מתי תדרשו לאיזה קידוח. על כל פנים, תצטרכו תמיד להתייעץ עם אנשי מקצוע מיומנים המתמחים בקידוחים המיוחדים הללו, אשר כולם מצריכים מומחיות וניסיון.

בגדול, תוכלו לבדוק בעצמכם לפי סוג החומר שקודחים בו וכן המטרה שבשבילה נדרש הקידוח.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:
הקודחים
הקודחים

חברת הקודחים ישראל מתמחה בביצוע קידוחי כלונסאות ובדיקות סוניות, ומספקת מזה יותר מעשור, שירות סופר מקצועי ואחראי לענף הבנייה בישראל. החברה מקפידה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר בענף הבנייה ומבצעת את עבודתה בליווי מהנדס קונסטרוקטור המאשר כל שלב ושלב בתהליך העבודה.

אל תעצרו כאן
יש עוד מה לגלות
הובלה
פינוי דירה עם מודעות חברתית – התרומה לקהילה של שי פינוי דירה

 בעולם המודרני, מצופה מעסקים לא רק להשיא רווחים, אלא גם לתרום לקהילה ולחברה כולה. חברות המשלבות מודעות חברתית ואחריות קהילתית בליבת הפעילות שלהן זוכות להערכה רבה מצד הלקוחות, העובדים וכלל הציבור. בתחום פינוי הדירות, שי פינוי דירה מובילה את הדרך עם מחויבות עמוקה לעשיית טוב ולסיוע לאוכלוסיות מוחלשות.

בנייה
שיקולים מרכזיים להוספת בנייה לבניין משותף

לפני יציאה לפרויקט בנייה כלשהו בבניין משותף, חשוב להבין את הדינמיקה של המרחב המשותף. זה כולל לדעת מי הם הדיירים האחרים, מהם הצרכים שלהם וכיצד עשויה הבנייה החדשה להשפיע עליהם. תקשורת עם כל בעלי העניין היא המפתח לפרויקט מוצלח.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!