רישום קבלן ברשם הקבלנים

הקרקע היא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב לה

 

קבלן רשום הוא נכס חשוב לכל קבלן העוסק בבנייה, בעבודות עפר, בשיפוץ, באינסטלציה או בכל משימה אחרת בענף הבנייה. רישום קבלן ברשם הקבלנים היא משימה לא מסובכת במיוחד ובתנאי שהקבלן עומד בקריטריונים הנדרשים ושאין מניעה לרשום אותו על פי הכללים שנקבעו על ידי רשם הקבלנים.

 

למה כדאי וחשוב להיות קבלן רשום?

ענף הבנייה הוא לחלוטין לא ענף פרוץ, אבל בתוכו פעילים לא מעט אנשים שאין להם את ההשכלה הנדרשת, את הניסיון הנדרש או את היכולות הנדרשות לעסוק בעבודות קבלנות, והם עדיין עושים זאת על מנת להתפרנס. על אף שמדובר במיעוט מקרים, אלו הם המקרים שתופסים בסופו של דבר את הכותרות ויוצרים את הרושם שקל מאוד ליפול עם קבלן סורר. במצב זה, רבים מהלקוחות המעוניינים בשירותי קבלן, פונים לרשם הקבלנים על מנת לבחון האם הקבלן שמציע להם את שירותיו הוא קבלן רשום אם לאו. על כן, הפעולה של רישום קבלן ברשם הקבלנים היא פעולה חשובה שלכל קבלן כדאי לבצע אם הוא רוצה להגדיל את מספר הלקוחות הפוטנציאליים שלו.

 

כיצד מבוצע רישום קבלן ברשם הקבלנים?

תהליך הרישום של קבלן רשום הוא תהליך שיכול להיות פשוט מאוד ויכול להיות מסובך מאוד. אם אתם רוצים לעבור את התהליך בצורה הפשוטה ביותר, מומלץ וכדאי לעשות זאת בליווי גורם מקצועי המתמחה בתחום ומכיר את כל פרוצדורות הרישום הנדרשות. תהליך הרישום כולל מרכיב בסיסי של מילוי טפסי הרשמה אלמנטריים, אך גם מרכיב של הוכחת יכולות באמצעות בחינה מקצועית, הצגת רקורד של עבודה וניסיון והוכחת התנהלות תקינה וחוקית עד למעמד הרישום. כמו כן, בתהליך של רישום קבלן ברשם הקבלנים יש להחליט גם על קטגוריות הרישום, או סיווג הרישום בו הקבלן מעוניין להירשם.

סיווג הרישום הוא קובע למעשה את התחומים בהם יירשם הקבלן – אינסטלציה, עפר, חשמל, בנייה פרטית, בנייה קלה וכן הלאה. קבלן יכול להיות רשום במספר קטגוריות, אך בכל קטגוריה עליו לעבור תהליכים מסוימים על מנת להוכיח את יכולותיו והתאמתו לקטגוריה.

 

לא רק לרשום, אלא גם לשמור

אחד הדברים החשובים ביותר לאחר רישום קבלן ברשם הקבלנים הוא לשמור על הרישום הזה מכל משמר. כאמור, קבלן רשום הוא נכס שעל הקבלן לשמור עליו, נכס שתורם למוניטין שלו ומביא לו לקוחות פוטנציאליים שסומכים עליו. על כן, חשוב לעמוד בכל הכללים שמכתיב רשם הקבלנים לצורך שמירה על מעמד הרישום, ובכלל זה מתן שירות מלא ואיכותי ללקוחות, הימנעות מוחלטת מפעילות פלילית או מעשי נוכלות, עמידה מלאה בהסכמי עבודה וכן הלאה.

 

רוצים להפוך לקבלנים רשומים? החליטו על התחומים בהם תרצו להיות רשומים ופנו לגורם מקצועי המתמחה בתחום של רישום קבלן קידוחי קרקע ברשם הקבלנים, על מנת להשלים את התהליך כמה שיותר מהר וכמה שיותר נכון.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:
הקודחים
הקודחים

חברת הקודחים ישראל מתמחה בביצוע קידוחי כלונסאות ובדיקות סוניות, ומספקת מזה יותר מעשור, שירות סופר מקצועי ואחראי לענף הבנייה בישראל. החברה מקפידה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר בענף הבנייה ומבצעת את עבודתה בליווי מהנדס קונסטרוקטור המאשר כל שלב ושלב בתהליך העבודה.

אל תעצרו כאן
יש עוד מה לגלות
הובלה
פינוי דירה עם מודעות חברתית – התרומה לקהילה של שי פינוי דירה

 בעולם המודרני, מצופה מעסקים לא רק להשיא רווחים, אלא גם לתרום לקהילה ולחברה כולה. חברות המשלבות מודעות חברתית ואחריות קהילתית בליבת הפעילות שלהן זוכות להערכה רבה מצד הלקוחות, העובדים וכלל הציבור. בתחום פינוי הדירות, שי פינוי דירה מובילה את הדרך עם מחויבות עמוקה לעשיית טוב ולסיוע לאוכלוסיות מוחלשות.

בנייה
שיקולים מרכזיים להוספת בנייה לבניין משותף

לפני יציאה לפרויקט בנייה כלשהו בבניין משותף, חשוב להבין את הדינמיקה של המרחב המשותף. זה כולל לדעת מי הם הדיירים האחרים, מהם הצרכים שלהם וכיצד עשויה הבנייה החדשה להשפיע עליהם. תקשורת עם כל בעלי העניין היא המפתח לפרויקט מוצלח.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!