קבלן מפתח קודח כלונסאות

הקרקע היא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב לה

 

אם אתם מחפשים קבלן לבניית בית פרטי, ייתכן מאוד שנתקלתם בביטוי קבלן מפתח, ולא ברור לכם בדיוק מה זה אומר. האם הכוונה היא לקבלן שמתעסק גם בעבודות פיתוח, או שמדובר במפתח במובן של אותו אמצעי קטן שפותח דלתות? ובכן, התשובה הקצרה היא שקבלן מפתח הוא קבלן המבצע את כל רכיבי הפרויקט מתחילתו ועד מסירת המפתח ללקוח, ומכאן השימוש במילה מפתח.

מהו קבלן מפתח?

קבוצת עידן קבלן מפתח הוא קבלן המבצע עבודת בנייה מתחילתה ועד סופה כולל ביצוע קידוח כלונסאות, קרי עד מסירת המפתח ללקוח. הקבלן משמש לא רק כאיש ביצוע, אלא גם כאיש לניהול הפרויקט כולו. כך למשל, הוא האחראי על גיוס האדריכל שיבנה את תכנית הבנייה, והוא אחראי להגיש את הבקשות להיתרי בנייה מול הוועדה המקומית לתכנון ובנייה, והוא אחראי לכל הנושא של עבודות עפר ופיתוח, יישור שטח, בניית יסודות, הקמת תשתיות ביוב, מים, חשמל, גז ותקשורת, בניית המבנה, גימור ועד מסירת המפתח ללקוח לקראת אכלוס.

האם נכון לשכור קבלן מפתח לפרויקט שלכם?

ככלל, כל פרויקט בנייה כולל בתוכו גם מרכיב של ניהול, ואם אתם לא לוקחים קבלן מפתח, אתם בהחלט רוצים לשכור גורם שינהל עבורכם את הפרויקט, ויעבוד מול הקבלנים השונים שמבצעים אותו. קבלן מפתח מספק לכם את כל הרכיבים הנדרשים, כך שאתם צריכים לסגור רק מול אדם אחד, בכדי לכסות את כל רכיבי הפרויקט. יחד עם זאת, ישנו איש מקצוע אחד שאותו אתם רוצים לשכור בעצמכם ולא להשאירו לקבלן המפתח, ומדובר במפקח הבנייה. מפקח הבנייה הוא האיש שאמור לפקח על הקבלן, לוודא שהוא עושה את העבודה כנדרש ועומד בסטנדרטים הנדרשים. זהו איש המקצוע שאמור לייצג את האינטרסים שלכם בפרויקט, ואתם לחלוטין לא רוצים שיהיה זה הקבלן המבצע שישלם לו את משכורתו. על כן, את כל רכיבי הפרויקט אתם יכולים להשאיר בידיו של קבלן מפתח, אבל את הפיקוח אתם רוצים לקחת לידיים שלכם.

קבוצת עידן חברה מובילה לבניית בתים פרטיים וקידוח כלונסאות –קבוצת עידן

אם אתם מחפשים את הדרך הקלה והמהירה לסיים פרויקט לבניית בית פרטי, קבלן מפתח יכול לספק לכם בדיוק את זה. במקום להסתבך עם בחירת אנשי מקצוע, עם התיאום בין כל אנשי המקצוע ועם כל המורכבות של תהליכי הבנייה, אתם יכולים לשכור איש מקצוע אחד שיהיה אחראי על הכל. את נושא הפיקוח אתם רוצים כאמור להשאיר בידיים שלכם, ולשכור מפקח בנייה משלכם, שישמש כעיניים המקצועיות שלכם בפרויקט, ויוודא שהכל מתנהל כראוי.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:
הקודחים
הקודחים

חברת הקודחים ישראל מתמחה בביצוע קידוחי כלונסאות ובדיקות סוניות, ומספקת מזה יותר מעשור, שירות סופר מקצועי ואחראי לענף הבנייה בישראל. החברה מקפידה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר בענף הבנייה ומבצעת את עבודתה בליווי מהנדס קונסטרוקטור המאשר כל שלב ושלב בתהליך העבודה.

אל תעצרו כאן
יש עוד מה לגלות
הובלה
פינוי דירה עם מודעות חברתית – התרומה לקהילה של שי פינוי דירה

 בעולם המודרני, מצופה מעסקים לא רק להשיא רווחים, אלא גם לתרום לקהילה ולחברה כולה. חברות המשלבות מודעות חברתית ואחריות קהילתית בליבת הפעילות שלהן זוכות להערכה רבה מצד הלקוחות, העובדים וכלל הציבור. בתחום פינוי הדירות, שי פינוי דירה מובילה את הדרך עם מחויבות עמוקה לעשיית טוב ולסיוע לאוכלוסיות מוחלשות.

בנייה
שיקולים מרכזיים להוספת בנייה לבניין משותף

לפני יציאה לפרויקט בנייה כלשהו בבניין משותף, חשוב להבין את הדינמיקה של המרחב המשותף. זה כולל לדעת מי הם הדיירים האחרים, מהם הצרכים שלהם וכיצד עשויה הבנייה החדשה להשפיע עליהם. תקשורת עם כל בעלי העניין היא המפתח לפרויקט מוצלח.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!