קידוחי מיקרופייל בצפון

הקרקע היא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב לה

קידוחים בקרקע סלעית וקשה  קידוחי מיקרופייל בצפון

חלק חשוב במלאכת הבנייה, בעיקר בשלבים ההתחלתיים שלה, הוא עבודות הקידוח החיוניים להקמת המבנה. בשלב הראשון מבוצעים קידוחי ניסיון, המאפשרים למתכננים של המבנה לעמוד על מבנה הקרקע והצרכים הנגזרים ממנו לתכנון היסודות. בהמשך מתבצעת עבודת הקידוח עצמה, שהמטרה שלה ליצור יסודות חזקים ועמידים לבניין ולהפוך אותו לעמיד ככל האפשר לרעידות אדמה ולמפגעים נוספים. קידוחי מיקרופייל בצפון ובכלל, מתבצעים כאשר האדמה שעליה מתבצעת הבנייה היא סלעית וקשה, ואיננה מאפשרת חפירה של יסודות עמוקים. מהם בדיוק קידוחי מיקרופייל? באילו תנאי קרקע מומלץ להשתמש בשיטת הקידוח הזאת לחפירת יסודות? מהם היתרונות העיקריים בביצוע קידוחי מיקרופייל ביחס לשיטות קידוח אחרות? בשורות הבאות נרחיב את היריעה בנושא שהוא בעל חשיבות רבה.

קידוחי מיקרופייל בצפון – מהם קידוחי מיקרופייל

קידוחי מיקרופייל הם קידוחים של יסודות לבניין, המתבצעים במקומות שבהם קידוח יסודות רגילים איננו בר ביצוע. בדרך כלל מדובר בשטחי אדמה סלעיים, קשים לעבודה, שהמכשירים ואמצעי הקידוח הקיימים אינם יכולים לבצע בהם את העבודה על הצד הטוב ביותר. המונח מיקרופייל מורכב משתי מילים: המילה הראשונה – "מיקרו" מתייחסת לקוטר הכלונסאות, שיכול לנוע בטווח שבין שלשים לבין שישים סנטימטרים. המילה השנייה – "פייל",  שמשמעה קרקע. המשמעות המלאה, כאמור, היא קידוח בקרקע תוך הסתייעות בכלונסאות בעלות קוטר קטן יחסית. זה המקום להזכיר, כי הקביעה באשר לסוג הקרקע ולסוג הקידוח הנדרש הינה עניין מקצועי, ולפיכך הוא נתון לשיקול דעתם של המומחים בתחום הקידוחים. קידוחי מיקרופייל בצפון מתבצעים באזורים הרריים וסלעיים כאמור. קידוחים כאלה יכולים להתבצע גם בהרי ירושלים והסביבה, ובמקומות אחרים שבאופן ספציפי נקבע שלא ניתן לבצע שם קידוח יסודות רגיל. קידוחי מיקרופייל יכולים להתבצע, מעבר לקידוח יסודות, גם כשמתעורר הצורך בהקמת קירות דיפון, חיזוק מבנים ואפילו עבודות מנהור.

קידוחי מיקרופייל ושיטות קידוח אחרות

אחד הגורמים הראשיים הקובעים את היציבות של מבנה והעמידות שלו לאורך זמן. הוא חפירה והכנה של יסודות שיתאימו למבנה וליחס בינו לבין הקרקע שעליה הוא בנוי. אם מדובר בקרקע חולית ורכה, חפירת היסודות צריכה להגיע עד לקרקע קשה שבה היסודות יוכלו להיאחז. ישנה יותר משיטת פעולה אחת ליצירת יסודות יציבים בסוגי קרקע רכים יחסית. קידוחי מיקרופייל  כמו גם קידוחים בצפון  ובכלל, עולים על כל שיטה אחרת לקידוח, כאשר מדובר בבנייה על גבי אדמה סלעית וקשה. הטכנולוגיה המודרנית מאפשרת בניית יסודות מוצלחת, גם בקרקע שאיננה מאפשרת קידוחים לעומק. קידוחי מיקרופייל הם אמנם מסובכים וקשים יחסית לביצוע, אבל בידיים הנכונות הם מהווים את הבסיס החזק ביותר לבניית מבנה יציב, שיחזיק מעמד לאורך שנים.

 חפירת היסודות בעזרת קידוחים בצפון

קידוח היסודות של המבנה הוא השלב ההתחלתי בהקמה שלו. השלב הזה הוא החשוב ביותר בכל האמור בקביעת היציבות של המבנה והשרידות שלו בעתיד. המטרה של קידוחים בצפון ובכל מבנה שהוא, הינה להוות בסיס להתקנת היסודות למבנה. מהם השלבים בביצוע קידוח יסודות? כיצד מתבצע הקידוח הלכה למעשה? בשורות הבאות נרחיב מעט את היריעה בנושא.

הכנת השטח לקידוח בצפון ומה היא כוללת

לפני הביצוע של קידוחים בצפון, השלבים המקדימים הם דומים. על מנת לבצע את הקידוח בצורה הטובה ביותר, יש להכין תחילה את השטח. בראש וראשונה, יש לזהו את סוג הקרקע שבה מתבצע הקידוח. זאת, על מנת שניתן יהיה לקבוע בהמשך אילו יסודות לבנות וכיצד לבנות אותם כך שהמבנה שיקום במקום ישמור על היציבות שלו לאורך זמן..

השלב הבא של הכנת השטח הוא פינוי שלו מכל חומר, צמחייה, מבנים קודמים או ציוד העלולים להפריע לתהליך של קידוחים בצפון, ובתהליך בניית המבנה החדש. לאחר זיהוי סוג הקרקע וסוג הקידוח הנדרש. פינוי השטח מתבצע בעזרת ציוד מכני הנדסי והפסולת מפונה לאתרי פינוי פסולת מורים בלבד. עם תום הקידוח, מוחדרים לתוכו מוטות ברזל ובטון המהווים את היסודות של המבנה העתידי.

קידוחים בצפון – בדיקת הקרקע לפני הקידוח ובניית היסודות

החשיבות של בדיקת סוג הקרקע וביצוע של קידוח איכותי הזה היא גבוהה בכל מקרה, אבל גבוהה שבעתיים כאשר מדובר במבנים גבוהים שהבנייה שלהם מורכבת. אבחנה נכונה ומושכלת מתבצעת באמצעות קידוח מקדים לעומק ונטילת דוגמאות משכבות הקרקע השונות. הקרקע נדגמת ונבחנת. כאשר באמצעות הדגימות ניתן להחליט מהו סוג קידוח הנדרש במקום ואילו יסודות יונחו עבור הבניין העתידי אבחנה נכונה ומושכלת של סוג הקרקע, מהווה את הבסיס לבניית מבנה יציב ובר קיימא, שיעמוד על תילו שנים ארוכות.

השלב הבא בתהליך הינו קביעה והתאמה של סוג הקידוח שיבוצע במקום, שלאחרי תתבצע יציקת היסודות. מידת יציבות הקרקע, הן בשכבות העליונות והן בשכבות העמוקות יותר, משפיעה למעשה על ההחלטה באשר לאופי ולצורה של קידוחים בצפון ובכלל.. בכל מקרה, נדרש מעקב וניטור מתמיד של תהליך החפירה. אם הקרקר אובחנה כבלתי יציבה – המעקב נדרש על אחת כמה וכמה.  המעקב נועד לשלול את האפשרות שדפנות הבור שנקדח יקרסו, מה שיצריך קידוח נוסף. סוגים מסוימים של קרקע דורשים החדרת כלונסאות תוך כדי תהליך הקידוח, לעיתים לעומק רב. הפעולה הזאת נועדה ליצור בסיס איתן לבניין, שמותאם, כאמור , לסוג הקרקע שעליה הוא נבנה..

הערכת סוג הקרקע, ההחלטה באשר לאופי היסודות והביצוע של עבודות קידוחים בצפון ובכל רחבי הארץ, חייבים להתבצע אך ורק על ידי אנשי מקצוע מיומנים. זאת, במטרה לעמוד בדרישות החוק, ויחד עם זאת לדאוג ליציבות המבנה העתידי. ההמלצה החד משמעית כאן היא להסתייע באנשי מקצוע מיומנים, על מנת לוודא שהאבחנות  מדויקות ויסייעו בהקמת מבנה יציב, שיחזיק מעמד לאורך שנים.

קידוחים בצפון

קידוחי מיקרופייל בצפון ובכל האזורים מתבצעת על ידי אנשי המקצוע מהמעלה הראשונה. אם יש לך צורך בביצוע קידוחים כאמור במהירות וביעילות, זה המקום הנכון עבורך. כדאי ליצור קשר כעת ואנו נתאים עבורך את שיטת הקידוח המתאימה למבנה העתידי שלך.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:
הקודחים
הקודחים

חברת הקודחים ישראל מתמחה בביצוע קידוחי כלונסאות ובדיקות סוניות, ומספקת מזה יותר מעשור, שירות סופר מקצועי ואחראי לענף הבנייה בישראל. החברה מקפידה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר בענף הבנייה ומבצעת את עבודתה בליווי מהנדס קונסטרוקטור המאשר כל שלב ושלב בתהליך העבודה.

אל תעצרו כאן
יש עוד מה לגלות
PERGULA
קידוח ותיקוני פרגולות

כשמדובר בשמירה על המרחב החיצוני שלך, אחד התחומים המרכזיים שדורשים לעיתים קרובות תשומת לב הוא הפרגולה שלך. עם הזמן פרגולות עלולות להינזק או להישחק, וחשוב לדעת כיצד לתקן אותן נכון. במדריך מקיף זה נעמיק באמנות הקידוח ותיקוני פרגולות, ונספק לך את כל המידע הדרוש לך כדי לשלוט במיומנות זו.

METAL
בניית יסודות חזקים וארונות חשמל יעילים

בכל הנוגע לפרויקטי בנייה והתקנות חשמל, אחד ההיבטים המכריעים ביותר הוא בניית יסודות חזקים וארונות חשמל יעילים. בין אם אתם בונים בניין מגורים או מסחרי בישראל, הבטחת בסיס איתן וארונות חשמל מסודרים כהלכה חיונית לבטיחות ולפונקציונליות. במדריך מקיף זה, נחקור את השיקולים העיקריים ואת השיטות המומלצות לבניית יסודות חזקים וארונות חשמל יעילים.

WINDOW
אמנות הקידוח והשיפוץ עצות מומחים להתקנת חלונות אלומיניום

בכל הנוגע להתקנת חלונות אלומיניום, קידוח ושיפוץ הם שלבים מכריעים הדורשים תשומת לב ודיוק. בין אם אתה חובב עשה זאת בעצמך או קבלן מקצועי, שליטה בטכניקות אלו חיונית כדי להבטיח התקנה מוצלחת. במאמר זה, נספק לך עצות והכוונה של מומחים שיעזרו לך לנווט את התהליך בצורה חלקה ויעילה.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!