קידוח בורות ספיגה

הקרקע היא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב לה

תהליך הבניה מורכב מפעולות רבות. שלל פעולות מתבצעות עוד לפני שמתחילים להניח את היסודות. בעבר, לפני שהיו תשתיות מסודרות של ביוב, היה צורך ליצור בורות ספיגה. אל הבורות הללו נכנסו השפכים ואחת לתקופה היו מזמינים שירות לריקון וניקיון. היום ברוב המקומות אין כל צורך בשיטה זו, אך עדיין ישנו שימוש לבורות הספיגה.

היום קידוח בורות ספיגה בא לתת מענה שונה. הם מונעים הצפות תודות לכך שמי הגשמים מתנקזים אליהם ולכן נתכנן ליצור אותם במקומות בהם יש חשש להצפה. כמו כן, ניתן להחליט ליצור בור לאיסוף מי גשמים כשהמטרה היא להשתמש בהם בעתיד לצרכי השקיה.

דגשים בתהליך קידוח בורות ספיגה

לפני שמתחילים בפעולת הקידוח חשוב להגדיר את המטרה של הבור. ישנו הבדל בין בור שמיועד להכיל את מי הגשמים לבין בור אשר הייעוד שלו הוא לנקז את הביוב. יש להביא בחשבון מרכיבים כמו עומק הבור, אופן הקידוח, ההשלכות על איכות הסביבה ולבדוק כיצד החוק מתייחס לקידוח זה.

נקודה חשובה נוספת שיש לשים לב אליה היא הקרקע. לפני תחילת הקידוח יש לבצע בדיקת קרקע ולקבל את המאפיינים של השכבות השונות. בהתאם לבדיקה אפשר יהיה לקבוע באילו אמצעים יש לבצע את הקדיחה, לאיזה עומק וכיצד לתמוך בבור שנוצר בלי שהאדמה תקרוס לתוכו.

שמירה על איכות הסביבה

כפי שכתבנו, בעבר היו משתמשים בבורות ספיגה במקומות בהם לא הייתה מערכת ניקוז שפכים ראויה. שיטה זו עבדה אך הייתה כרוכה באי נוחות וגרמה לנזק סביבתי. הנזק נגרם בשל חלחול חלק מהשפכים שגרמו לזיהום של מי התהום וכן כתוצאה מאופן הניקוי. היום כל בית מחובר למערכת השפכים האזורית ובכך נחסכים נזקים עצומים.

השמירה על איכות הסביבה היא לא רק התוצר הסופי אלא דרך חשיבה. קידוח בורות ספיגה צריך להתבצע תוך ראיה סביבתית. יש לבחון את הקרקע, להבין את האתגרים שבמקום ולפעול לקדיחה בטוחה. במידת הנדרש חשוב לקבל מראש את האישורים ליצירת בור הספיגה וזאת לפני הכנסת כלים לשטח.

יצירת בור אטום

הבור יהיה בדרך כלל בעומק של לפחות 2 מטרים מתחת לפני האדמה ועליו להיות אטום מפני דליפות. יוכלו להיכנס אליו מי גשמים או שפכים, בהתאם לתכנון ואפשר יהיה לרוקן את התכולה שלו. מעבר לכך, עליו להיות אטום. כל פגיעה בבור עשויה להוביל לפגיעה בסביבה.

על מנת ליצור את האיטום הנכון ולהצליח לייצר בור ספיגה שישמש אותנו לאורך זמן בבטחה יש לפנות לחברה מנוסה שמכירה היטב את העבודה.

התפקיד של חברת הקידוח

תפקידה של חברת הקידוח היא ללוות את הפרויקט לאורך כל הדרך ולפי הדרישות. החברה צריכה להבין את הדרישות, לקבל את בדיקות הקרקע ולבצע את הקדיחה. עליה להביא את הכלים הנדרשים שיתאימו לפרויקט ולדאוג לכל פרט שיידרש.

חשוב מאד לבחור בחברה אשר מביאה איתה ניסיון קודם בעבודות קודמות ושיש לה את הכלים המתאימים לעבודה. באפשרותנו להתייעץ עם החברה, לשאול אותה על פרויקטים שכבר ביצעה בעבר ולקבל החלטה לבחירתה לאחר שאנחנו בטוחים שהיא אכן מתאימה לפרויקט.

חברת הקודחים

חברת הקודחים מבצעת עבודות קידוח ובהן גם בורות ספיגה. החברה מביאה איתה לכל פרויקט ניסיון רב והיא מלווה אותו לאורך כל הדרך. החברה נמצאת בקשר עם כל גורם רלוונטי אשר משפיע על ההצלחה של הקידוח. במידה ואנו רוצים לבצע עבודה ברמה גבוהה, כל שעלינו לעשות הוא ליצור קשר עם הקודחים ולשמוע כיצד החברה תוכל לעמוד לרשותנו.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:
הקודחים
הקודחים

חברת הקודחים ישראל מתמחה בביצוע קידוחי כלונסאות ובדיקות סוניות, ומספקת מזה יותר מעשור, שירות סופר מקצועי ואחראי לענף הבנייה בישראל. החברה מקפידה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר בענף הבנייה ומבצעת את עבודתה בליווי מהנדס קונסטרוקטור המאשר כל שלב ושלב בתהליך העבודה.

אל תעצרו כאן
יש עוד מה לגלות
PERGULA
קידוח ותיקוני פרגולות

כשמדובר בשמירה על המרחב החיצוני שלך, אחד התחומים המרכזיים שדורשים לעיתים קרובות תשומת לב הוא הפרגולה שלך. עם הזמן פרגולות עלולות להינזק או להישחק, וחשוב לדעת כיצד לתקן אותן נכון. במדריך מקיף זה נעמיק באמנות הקידוח ותיקוני פרגולות, ונספק לך את כל המידע הדרוש לך כדי לשלוט במיומנות זו.

METAL
בניית יסודות חזקים וארונות חשמל יעילים

בכל הנוגע לפרויקטי בנייה והתקנות חשמל, אחד ההיבטים המכריעים ביותר הוא בניית יסודות חזקים וארונות חשמל יעילים. בין אם אתם בונים בניין מגורים או מסחרי בישראל, הבטחת בסיס איתן וארונות חשמל מסודרים כהלכה חיונית לבטיחות ולפונקציונליות. במדריך מקיף זה, נחקור את השיקולים העיקריים ואת השיטות המומלצות לבניית יסודות חזקים וארונות חשמל יעילים.

WINDOW
אמנות הקידוח והשיפוץ עצות מומחים להתקנת חלונות אלומיניום

בכל הנוגע להתקנת חלונות אלומיניום, קידוח ושיפוץ הם שלבים מכריעים הדורשים תשומת לב ודיוק. בין אם אתה חובב עשה זאת בעצמך או קבלן מקצועי, שליטה בטכניקות אלו חיונית כדי להבטיח התקנה מוצלחת. במאמר זה, נספק לך עצות והכוונה של מומחים שיעזרו לך לנווט את התהליך בצורה חלקה ויעילה.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!