קידוח כלונסאות מיקרופייל

הקרקע היא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב לה

 

קידוח כלונסאות מיקרופייל מבוצע היכן שלא ניתן לבצע קידוח רחב, בדרך כלל בקרקע שהחתך שלה הוא סלעי באופן שלא מאפשר ליצור קידוחים רחבים אחידים ויציבים. קידוח זה משמש גם לפרויקטים של חיזוק מבנים כדוגמת תמא 38, ודורש ידע מקצועי מתמחה וציוד ייעודי לקידוח מיקרופייל.

 

מהם כלונסאות ומהם כלונסאות מיקרופייל?

תהליך הבנייה של כל מבנה, מתחיל ביציקת היסודות אל תוך מעמקי הקרקע. יסודות אלה בנויים מרשתות של מוטות פלדה המוחדרים אל בורות ייעודיים בקרקע, ואלו מכוסים ביציקת בטון הממלאת את כל חלל הבור וכולאת בתוכה את קונסטרוקציית הברזל. קונסטרוקציית הברזל המשמשת למטרה זו היא כלונס, וברבים כלונסאות. כלונסאות מיקרופייל הם כלונסאות מיוחדים, צרים יותר, המותאמים לקידוחים בקוטר קטן יותר מהרגיל, בעיקר כאשר הקרקע בה מבוצע הקידוח היא קרקע סלעית, בה קיים קושי או כלל לא ניתן לבצע קידוח בקטרים הרגילים.

קידוח כלונסאות מיקרופייל אם כן, הוא קידוח בקטרים קטנים ומבוצע בדרך כלל באדמה סלעית. קידוח זה מבוצע באמצעות מכונה וציוד ייעודיים למטרה זו, ודורש רמה גבוהה של התמחות על מנת להשיג את רמת הדיוק הנדרשת.

מיהי הסמכות המקצועית שקובעת שנדרש קידוח כלונסאות מיקרופייל?

על כל הנושא של קידוח כלונסאות אחראי מהנדס בניין בעל התמחות ספציפית בתחום הכלונסאות. מהנדס זה אחראי על מיקום עמודי התמך וקירות התמך במבנה, והוא שאחראי גם על כל הנושא של תכנון הכלונסאות ופיקוח על הביצוע. במסגרת תפקידו, בוחן המהנדס את תנאי הקרקע ובהתאם לכך קובע את סוג הקידוח שיעשה. כך למשל, כאשר מדובר בקרקע חולית או לא יציבה, הקידוח שייעשה הוא קידוח בנטונייט, המבוסס על תמיסה ייחודית שמייצבת את דפנות הבורות בהם יוכנסו הכלונסאות.

קידוח כלונסאות מיקרופייל הוא קידוח שמתאים כאמור לקרקע סלעית, וכן מתאים לביצוע חיזוק של מבנים קיימים. במבנים אלה, אין צורך בחפירת יסודות חדשים למבנה, ולכן ניתן ליישם כלונסאות צרים בפיזור נרחב על מנת להביא את המבנה לרמה הנדרשת של יציבות וחוזק מבני. פרויקטי תמא 38 למשל, הם פרויקטים בהם נעשה שימוש תדיר בקידוח כלונסאות מיקרופייל.

 

האם כל חברת קידוח כלונסאות יודעת לבצע קידוח מיקרופייל?

התשובה היא בהחלט לא. קידוח כלונסאות מיקרופייל הוא קידוח שמחייב ידע מקצועי וציוד ייעודי, ולא כל חברה מחזיקה, לא בציוד הנדרש ולא בידע הנדרש. בהתאם לכך, בכל פרויקט יש לוודא שקבלן המשנה שמוזמן לביצוע העבודה, הוא קבלן משנה שמתמחה במשימה הנדרשת, ובמקרה זה קידוח כלונסאות מיקרופייל. על כך צריך להיות אחראי הקבלן הראשי או מנהל העבודה, וכמובן הכל בפיקוח של מהנדס הבניין.

 

קידוח כלונסאות מיקרופייל הוא קידוח של בורות לכלונסאות צרים, ומשמש גם בפרויקטים של בנייה וגם בפרויקטים של חיזוק מבנים כדוגמת תמא 38. קידוח זה מחייב ידע מקצועי מתמחה וציוד ייעודי.

קידוח כלונסאות מיקרופייל

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:
הקודחים
הקודחים

חברת הקודחים ישראל מתמחה בביצוע קידוחי כלונסאות ובדיקות סוניות, ומספקת מזה יותר מעשור, שירות סופר מקצועי ואחראי לענף הבנייה בישראל. החברה מקפידה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר בענף הבנייה ומבצעת את עבודתה בליווי מהנדס קונסטרוקטור המאשר כל שלב ושלב בתהליך העבודה.

אל תעצרו כאן
יש עוד מה לגלות
PERGULA
קידוח ותיקוני פרגולות

כשמדובר בשמירה על המרחב החיצוני שלך, אחד התחומים המרכזיים שדורשים לעיתים קרובות תשומת לב הוא הפרגולה שלך. עם הזמן פרגולות עלולות להינזק או להישחק, וחשוב לדעת כיצד לתקן אותן נכון. במדריך מקיף זה נעמיק באמנות הקידוח ותיקוני פרגולות, ונספק לך את כל המידע הדרוש לך כדי לשלוט במיומנות זו.

METAL
בניית יסודות חזקים וארונות חשמל יעילים

בכל הנוגע לפרויקטי בנייה והתקנות חשמל, אחד ההיבטים המכריעים ביותר הוא בניית יסודות חזקים וארונות חשמל יעילים. בין אם אתם בונים בניין מגורים או מסחרי בישראל, הבטחת בסיס איתן וארונות חשמל מסודרים כהלכה חיונית לבטיחות ולפונקציונליות. במדריך מקיף זה, נחקור את השיקולים העיקריים ואת השיטות המומלצות לבניית יסודות חזקים וארונות חשמל יעילים.

WINDOW
אמנות הקידוח והשיפוץ עצות מומחים להתקנת חלונות אלומיניום

בכל הנוגע להתקנת חלונות אלומיניום, קידוח ושיפוץ הם שלבים מכריעים הדורשים תשומת לב ודיוק. בין אם אתה חובב עשה זאת בעצמך או קבלן מקצועי, שליטה בטכניקות אלו חיונית כדי להבטיח התקנה מוצלחת. במאמר זה, נספק לך עצות והכוונה של מומחים שיעזרו לך לנווט את התהליך בצורה חלקה ויעילה.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!