שאלות נפוצות על קידוח בורות

הקרקע היא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב לה

עבודות שטח ועפר מתבצעות על ידי חברות מקצועיות לאחר תכנון הנדסי מוקפד ועל ידי אנשי מקצוע שמכירים את הדרישות והשטח. בין העבודות השונות מתבצעים גם קידוחים של בורות. כדי שהחיים בסביבה יהיו נינוחים ורגועים, יש לתכנן נכון את כל התשתיות ולחשוב על בורות שיוכלו לספוג את הגשמים ה"מיותרים" כך שהם לא יציפו את הרחובות. במידה ויש צורך בכך, יש לתכנן גם בורות ספיגה ובעיקר במקומות בהן אין חלופות מתאימות.

מתי נבצע עבודות של קידוח בורות?

ישנם שני סוגי בורות שנרצה לקדוח. האחד הוא בור ניקוז למי הגשמים והשני הוא בור ספיגה. השני, בור ספיגה, כבר כמעט ואינו נמצא בשימוש ואם נרצה ליצור אחד, נצטרך בדרך כלל לקבל אישור הנדסי מקדים. לרוב, קידוח זה יתבצע במקומות מרוחקים בהם אין מערכת ניקוז חלופית מתאימה יותר ולכן זהו הפתרון הטוב ביותר.

עבודות של קידוח בורות ניקוז מי גשמים יתבצעו בכל מקום בו יש חשש מהצפות. בשנים האחרונות אנו עדים לתופעה נרחבת של הצפות כתוצאה מתשתיות שלא תוכננו כראוי ואלו יכולות להימנע על ידי תכנון נכון וקידוח של בורות באופן מקצועי המתאים לתנאי השטח.

לאיזה עומק יש לקדוח את הבור?

ישנם גורמים רבים אשר משפיעים על ההחלטה לאיזה עומק יש לקדוח את הבור. גורם אחד אשר ישפיע על קביעה זו הוא סוג הבור. לרוב, בורות ספיגה יהיו עמוקים יותר מבורות ניקוז. הסיבה לכך היא שעל הראשונים להתחבר למערכות ניקוז נוספות אשר נמצאות בתוך האדמה ויש צורך שהקווים יעברו בשיפוע מתאים.

גורם נוסף אשר משפיע על העומק הוא סוג האדמה. קידוח בורות יתבצע באופן שונה בכל סוג קרקע. ההתייחסות היא לשני פרמטרים: כיצד השטח יגיב בעת הקידוח עצמו וכיצד הוא יגיב בעתיד, כאשר הבור יהיה בשימוש. תכנון נכון יוביל לעבודה מקצועית ושימושית לאורך זמן.

כיצד מתבצע הקידוח?

כדי ליצור בור ניקוז גשמים יש להשתמש במקדח כלונסאות אשר משמש ליצירת יסודות לבניין. לתוך הבור שניצור נחדיר שכבת הגנה אשר תיתפס על דפנות הבור ותהפוך אותו למוגן ויציב. התהליך מתבצע במספר שלבים אך אלו נעשים ברצף כדי למנוע קריסה וכניסה של חומרים שונים ושאריות אדמה לתוך הבור שיצרנו.

קידוח בור ספיגה יתבצע לאחר קבלת אישורים ותכנון הנדסי מתאים. גם כאן יש צורך במקדח מיוחד אך הקידוח יהיה לרוב עמוק יותר מקודמו. גם כאן יש להגן על הבור שנוצר מיד לאחר יצירתו למניעת קריסה וחדירת אדמה.

על אלו דגשים חשוב לשים לב?

ישנם מספר דברים שחשוב להתייחס אליהם לפני שנתחיל בעבודת הקדיחה. ראשית, יש לבחון את המשימה. דין בור ספיגה שונה מדין בור ניקוז גשמים. כל אחד שונה במהות שלו, בצורת העבודה ובחיבורים השונים אליו וממנו. יש לתכנן את העבודה המתבצעת בהתאם לסוג הבור שנקדח ובהתאם לתנאי השטח.

דגש נוסף שיש להתייחס אליו נוגע לקבלת אישורים מתאימים. בהתאם לסוג העבודה יתכן ויהיה עלינו להוציא מבעוד מועד אישורים מהוועדה המקומית. במידה וכך הדבר, חשוב לעשות זאת לפני הגעת הכלים. מבחינתנו, חשוב גם להתייחס לתנאים הפיזיים במקום ולוודא כי הכלים יבצעו את העבודה בהתחשב בתכנון ההנדסי.

מהי הדרך לבחור את החברה שתבצע את הקידוח?

החברה שתבצע את עבודת הקידוח צריכה להביא איתה רקע מתאים, ידע הנדסי, הבנה מקצועית ולבצע את העבודה עם הכלים המתאימים. בחירת חברה מקצועית היא חלק בלתי נפרד מהצלחת המשמה וחברת הקודחים עומדת לרשותנו לאורך כל הדרך עם ניסיון, ידע ורקע מתאים.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:
הקודחים
הקודחים

חברת הקודחים ישראל מתמחה בביצוע קידוחי כלונסאות ובדיקות סוניות, ומספקת מזה יותר מעשור, שירות סופר מקצועי ואחראי לענף הבנייה בישראל. החברה מקפידה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר בענף הבנייה ומבצעת את עבודתה בליווי מהנדס קונסטרוקטור המאשר כל שלב ושלב בתהליך העבודה.

אל תעצרו כאן
יש עוד מה לגלות
הובלה
פינוי דירה עם מודעות חברתית – התרומה לקהילה של שי פינוי דירה

 בעולם המודרני, מצופה מעסקים לא רק להשיא רווחים, אלא גם לתרום לקהילה ולחברה כולה. חברות המשלבות מודעות חברתית ואחריות קהילתית בליבת הפעילות שלהן זוכות להערכה רבה מצד הלקוחות, העובדים וכלל הציבור. בתחום פינוי הדירות, שי פינוי דירה מובילה את הדרך עם מחויבות עמוקה לעשיית טוב ולסיוע לאוכלוסיות מוחלשות.

בנייה
שיקולים מרכזיים להוספת בנייה לבניין משותף

לפני יציאה לפרויקט בנייה כלשהו בבניין משותף, חשוב להבין את הדינמיקה של המרחב המשותף. זה כולל לדעת מי הם הדיירים האחרים, מהם הצרכים שלהם וכיצד עשויה הבנייה החדשה להשפיע עליהם. תקשורת עם כל בעלי העניין היא המפתח לפרויקט מוצלח.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!