קידוח כלונסאות בפרויקט שיפוץ בניין

הקרקע היא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב לה

 

לכאורה, נכסי יוקרה הם הנכסים הקשים ביותר להשבחה, שכן מלכתחילה הם נבנים בסטנדרטים גבוהים ועם מפרט מאוד גבוה, אלא שגם נכסים אלה יכולים לעבור תהליך עמוק של השבחה, במיוחד אם מדובר במבנים מיושנים או במבנים שנבנו במסגרת בנייה סדרתית, ולא למשל במסגרת פרויקט בנה ביתך. יחד עם זאת, מאחר ומדובר בפרויקט מורכב וייחודי, אתם בהחלט רוצים למצוא איש מקצוע מומחה שיודע איך משביחים נכסי יוקרה על ידי שיפוץ בניין

 

מהי השבחת נכסים ומהו עקרון המפתח שלה ?

השבחת נכסים הוא תהליך במסגרתו נעשות פעולות שמטרתן היא להעלות את ערך הנכס. ערך זה נקבע על פי פרמטרים חיצוניים כמו סביבה, רמת פשיעה אזורית, רמת חינוך, עורקי תחבורה, מרכזים מסחריים קרובים וכדומה ועל פי פרמטרים אורגניים כמו גודל הנכס, כיווני אוויר, מספר קומות, מספר חדרים, רמת עיצוב וכדומה. על הפרמטרים החיצוניים אין לנו כל שליטה, אך באמצעות שינוי ושיפור הפרמטרים הפנימיים בפרויקט שיפוץ בניין ניתן להשביח את הנכס ולהעלות מאוד את ערכו.

העיקרון המנחה בהשבחת נכסים הוא שתוספת הערך לנכס תהיה גבוהה יותר מעלות ההשבחה. אם ההשבחה כרוכה בפרויקט שעלותו מסתכמת במאה אלף שקלים למשל, אך ערך הנכס עולה בעקבות זאת רק בחמישים אלף שקלים, הרי שמדובר בתהליך השבחה לא כדאי.

 

המקרה הפרטי של נכסי יוקר ופרויקט שיפוץ בניין

כפי שניתן להעריך, עקרון המפתח של תהליכי השבחה יכול להקשות מעט במקרה של נכסי יוקרה ולכן חשוב מאוד שתהליך השבחה כזה יבוצע על ידי איש מקצוע מומחה שיודע בדיוק איך משביחים נכסי יוקרה. השבחת נכסי יוקרה תתבסס בדרך כלל על הרחבת שטח המבנה או שיפוץ בניין , שינוי פרישת החללים הפנימיים, הוספת חללים חדשים ופיתוח השטח המקיף את המבנה. השבחה באמצעות עיצוב פנים גם היא אפשרית, אם כי עיצוב פנים של נכסי יוקרה הוא עסק יקר מאוד, שתוספת הערך שלו לנכס היא בדרך כלל לא גבוהה במידה מספקת. אף על פי כן, השבחת נכסי יוקרה באמצעות שיפוץ ועיצוב פנים היא אפשרית אם עושים אותה בצורה מחושבת ועל בסיס תכנון קפדני שכולל בתוכו גם תחשיבי עלות תועלת.

אורגד מבנים –https://newbuilding.co.il/

מי מבצע השבחת נכסי יוקרה?

מן הסתם, אם אתם מחפשים איש מקצוע שיודע לענות לכם על השאלה איך משביחים נכסי יוקרה כל זה במסגרת שיפוץ בניין הכולל קידוח כלונסאות אתם צפויים למצוא לא מעט כאלה שישמחו לבצע עבורכם את המשימה. יחד עם זאת, רק מעטים יודעים באמת לגשת אל הפרויקט כשיש בידיהם גם את היכולות הטכניות והמקצועיות לביצוע עבודות ההשבחה וגם את הראייה העסקית הנדרשת לשמירה על כדאיות גבוהה של תהליך ההשבחה. על כן, בבחירת אנשי המקצוע למשימה זו, חשוב לבחור גורמים מומחים בעלי רקורד מוכח בתחום של השבחת נכסים ובתחום הספציפי של עבודה עם נכסי יוקרה.

 

השבחת נכסי יוקרה היא אפשרית אך מחייבת שילוב של גישה טכנית מקצועית יחד עם ראייה עסקית מסחרית שפויה ושקולה, ואת השילוב הזה אפשר למצוא אך ורק אצל אנשי מקצוע המתמחים ספציפית בתחום זה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:
הקודחים
הקודחים

חברת הקודחים ישראל מתמחה בביצוע קידוחי כלונסאות ובדיקות סוניות, ומספקת מזה יותר מעשור, שירות סופר מקצועי ואחראי לענף הבנייה בישראל. החברה מקפידה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר בענף הבנייה ומבצעת את עבודתה בליווי מהנדס קונסטרוקטור המאשר כל שלב ושלב בתהליך העבודה.

אל תעצרו כאן
יש עוד מה לגלות
הובלה
פינוי דירה עם מודעות חברתית – התרומה לקהילה של שי פינוי דירה

 בעולם המודרני, מצופה מעסקים לא רק להשיא רווחים, אלא גם לתרום לקהילה ולחברה כולה. חברות המשלבות מודעות חברתית ואחריות קהילתית בליבת הפעילות שלהן זוכות להערכה רבה מצד הלקוחות, העובדים וכלל הציבור. בתחום פינוי הדירות, שי פינוי דירה מובילה את הדרך עם מחויבות עמוקה לעשיית טוב ולסיוע לאוכלוסיות מוחלשות.

בנייה
שיקולים מרכזיים להוספת בנייה לבניין משותף

לפני יציאה לפרויקט בנייה כלשהו בבניין משותף, חשוב להבין את הדינמיקה של המרחב המשותף. זה כולל לדעת מי הם הדיירים האחרים, מהם הצרכים שלהם וכיצד עשויה הבנייה החדשה להשפיע עליהם. תקשורת עם כל בעלי העניין היא המפתח לפרויקט מוצלח.

PERGULA
קידוח ותיקוני פרגולות

כשמדובר בשמירה על המרחב החיצוני שלך, אחד התחומים המרכזיים שדורשים לעיתים קרובות תשומת לב הוא הפרגולה שלך. עם הזמן פרגולות עלולות להינזק או להישחק, וחשוב לדעת כיצד לתקן אותן נכון. במדריך מקיף זה נעמיק באמנות הקידוח ותיקוני פרגולות, ונספק לך את כל המידע הדרוש לך כדי לשלוט במיומנות זו.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!