קידוח כלונסאות ידני

הקרקע היא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב לה

 

קידוח כלונסאות ידני הוא פתרון מקצועי, המיועד לאזורים בעלי גישה מוגבלת, אליהם לא ניתן להיכנס עם מכונת קידוח. על אף שתהליך הקידוח מוגדר כתהליך ידני, בפועל הקידוח מבוצע באמצעות מערכת הידראולית קטנה וניידת.

מה זה קידוח כלונסאות?

כלונסאות הן קונסטרוקציות של מוטות ברזל הנקשרים זה אל זה בכדי ליצור מעין עמוד ארוך. את הכלונסאות מכניסים לבורות ייעודיים בעומק האדמה, ועליהם יוצקים בטון וממלאים את הבור עד הסוף. בסוף התהליך, הופכים הכלונסאות ליסודות עליהם נבנה המבנה. קידוח כלונסאות הוא התהליך של הכנת הבורות אליהם יוכנסו הכלונסאות. קידוח זה יכול להתבצע בטכניקות שונות, המיועדות לתת מענה לתנאי קרקע שונים. כך למשל, קידוח בנטונייט מיועד לקרקע חולית ולא יציבה בעוד קידוח מיקרופייל מיועד לקרקע סלעית.

 

מדוע נדרש קידוח כלונסאות ידני?

ברוב המקרים, מבוצע קידוח כלונסאות באמצעות מכונת קידוח גדולה, שמבצעת את כל העבודה הנדרשת, רק צריך להציב אותה במקום. יחד עם זאת, ישנם אזורים בהם לא ניתן להכניס את המכונה הגדולה אל אזור הקידוח, למשל בפרויקטי בנייה במרכזי ערים, או בפרויקטים של חיזוק מבנים באזור מיושב. במקרים אלה מבוצע קידוח כלונסאות ידני, המבוצע על ידי מכונת קידוח כלונסאות קטנה וניידת שפעולתה מבוססת על לחץ הידראולי. עבודת הקידוח עצמה, קרי סיבוב המקדח, אינה מבוצעת באופן ידני, אך פרט לכך הכל נעשה בצורה ידנית – ייצוב המקדח באזור הקידוח, שמירה על זווית הקידוח לאורך כל התהליך, הפעלת לחץ עליון על המקדח על מנת שיתקדם כלפי מטה אל עומק האדמה וכן הלאה.

 

לאילו קידוחים ניתן לנצל את הקידוח הידני?

קידוח כלונסאות ידני יכול להתאים למגוון רחב של משימות קידוח בקטרים של החל מ-40 ס"מ ועד 1 מטר. עומק הקידוח המרבי הוא בדרך כלל 20 מטר. כמו כן, את טכניקת הקידוח הידנית ניתן לנצל גם לקידוחים אחרים לחלוטין, למשל קידוח של בורות ספיגה או בורות ניקוז, פתיחת נתיב גישה אל תשתית מים, ביוב או חשמל וכן הלאה.

 

מי מבצע קידוח כלונסאות ידני?

קידוח כלונסאות בכלל מבוצע בדרך כלל על ידי חברות המתמחות בתחום הקידוח, ויודעות לבצע את כל סוגי הקידוח. יחד עם זאת, קידוח כלונסאות ידני אינו מוצע על ידי כל החברות, ובהיבט זה חשוב למצוא חברה שגם יודעת לבצע את הקידוח עם הציוד הנדרש, וגם יש לה את הידע המקצועי והניסיון על מנת להבטיח שאיכות הקידוח לא תפחת מקידוח המבוצע על ידי מכונה גדולה ויציבה, המגיעה עם כל העזרים הנדרשים.

 

קידוח כלונסאות ידני הוא פתרון אפקטיבי מאוד לביצוע קידוחים באזורים בעלי גישה מוגבלת, אליהם לא ניתן להגיע עם מכונת קידוח גדולה. קידוח זה דורש רמה גבוהה של מיומנות על מנת להבטיח את רמת הדיוק הנדרשת.

קידוח כלונסאות ידני

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:
הקודחים
הקודחים

חברת הקודחים ישראל מתמחה בביצוע קידוחי כלונסאות ובדיקות סוניות, ומספקת מזה יותר מעשור, שירות סופר מקצועי ואחראי לענף הבנייה בישראל. החברה מקפידה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר בענף הבנייה ומבצעת את עבודתה בליווי מהנדס קונסטרוקטור המאשר כל שלב ושלב בתהליך העבודה.

אל תעצרו כאן
יש עוד מה לגלות
הובלה
פינוי דירה עם מודעות חברתית – התרומה לקהילה של שי פינוי דירה

 בעולם המודרני, מצופה מעסקים לא רק להשיא רווחים, אלא גם לתרום לקהילה ולחברה כולה. חברות המשלבות מודעות חברתית ואחריות קהילתית בליבת הפעילות שלהן זוכות להערכה רבה מצד הלקוחות, העובדים וכלל הציבור. בתחום פינוי הדירות, שי פינוי דירה מובילה את הדרך עם מחויבות עמוקה לעשיית טוב ולסיוע לאוכלוסיות מוחלשות.

בנייה
שיקולים מרכזיים להוספת בנייה לבניין משותף

לפני יציאה לפרויקט בנייה כלשהו בבניין משותף, חשוב להבין את הדינמיקה של המרחב המשותף. זה כולל לדעת מי הם הדיירים האחרים, מהם הצרכים שלהם וכיצד עשויה הבנייה החדשה להשפיע עליהם. תקשורת עם כל בעלי העניין היא המפתח לפרויקט מוצלח.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!