בדיקת קרקע – למה היא נדרשת ואיך היא מתבצעת

הקרקע היא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב לה

 

בדיקת קרקע היא הדבר הראשון שיש לבצע, עוד לפני שעלה כלי הצמ"ה הראשון על הקרקע, על מנת להתחיל ולהכשיר אותה לבנייה. למעשה, התוצאות של הבדיקה משפיעות על תהליך הבנייה הרבה יותר ממה שניתן לחשוב. מהי בדיוק בדיקת הקרקע כאמור וכיצד היא מתבצעת? כיצד הבדיקה משפיעה על הבניין העתיד לקום? מי מבצע את בדיקת הקרקעות? בשורות הבאות נרחיב מעט את היריעה בנושא חשוב זה.

מהי בדיקת קרקע ולמה היא כל כך חשובה

בדיקת קרקע לפני בנייה מתייחסת למספר גורמים, שהחשיבות של כל אחד מהם וההשפעה שלו על המבנה העתידי היא עצומה. עם הגורמים כאמור ניתן למנות בעיות שונות או זיהומים אפשריים הקיימים, חלילה, בקרקע מצד אחד, ואת המבנה הגיאולוגי של הקרקע, במטרה לזהות את סוג היסודות הנחוץ למבנה מצד שני. הסוג הראשון של הבדיקה מתבצע באמצעות דגימות קרקע הנלקחות ממקומות שונים בה, הן מעל לפני השטח והן מתחת לפני השטח. דגימות הקרקע נבדקות על ידי אנשי המקצוע המומחים בתחום, וממנה מתקבלת התמונה המלאה של הקרקע בכל מה שקשור בזיהומים או בחומרים שונים הקיימים במקום או שהיו בו בעבר. אם הזיהום או הבעיות בקרקע הם משמעותיים, חובה לטפל בבעיות לפני התחלת הבנייה. אם מדובר בבעיות שלא ניתן לטפל בהן, גם הבנייה במקום לא תיתכן.

קידוחי ניסיון

בדיקת קרקע נוספת מתבצעת באמצעות קידוחי ניסיון בקרקע. קידוחי הניסיון נועדו בראש וראשונה לזהות את סוג הקרקע, ולתת מענה לשאלה היכן נמצאת שכבת הקרקע הקשה, שעליה יוקמו היסודות. קידוחי הניסיון מבוצעים במקומות שונים ובעומקים שונים. שקלול התוצאות של הבדיקה עשוי להצביע על שכבת הקרקע הקשה, באיזה עומק היא נמצאת ובאילו סוגי יסודות כדאי וצריך להשתמש לבניית הבית החדש.

בדיקת קרקע – כיצד היא משפיעה ומי מבצע אותה

בדיקת קרקע משפיעה מאד על הדרך שבה ייבנה הבניין העתידי, על אופי היסודות שלו ועל החוזק שלו. זאת, כמובן, רק לאחר שהשטח טוהר מזיהומים ובעיות קיימות אחרות. אופי היסודות נקבע על פי העומק של השכבה הקשה. על סמך היסודות כאמור מתבצע התכנון של הבניין העתיד לקום, האופי שלו והגדרת אמות המידה לבחינת החוזק שלו. מי שמבצעים את הבדיקה של הקרקע המיועדת לבנייה, הם בעלי מקצוע או חברות המתמחים בבדיקות קרקע ובהערכה שלה. אנשי המקצוע כאמור אמונים אל ביצוע קידוחים בקרקע, במיקום ובמרחקים שונים אלה מאלה, על מנת שניתן יהיה לעמוד אל נכון על האופי האמיתי של הקרקע המיועדת לבנייה ועל המיקום המדויק של שכבת הקרקע הקשה, שעליה ייבנו למעשה היסודות של הבניין העתידי.

 

אם יש לך עניין לבצע בדיקת קרקע יסודית ומקצועית, זה המקום הנכון עבורך. כדאי ליצור קשר כבר כעת ואנשי המקצוע שלנו יסייעו לך בביצוע בדיקת קרקע איכותית, שהתוצאות שלה יסייעו לך בהמשך התכנון והבנייה של המבנה העתיד לקום.

בדיקת קרקע

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:
הקודחים
הקודחים

חברת הקודחים ישראל מתמחה בביצוע קידוחי כלונסאות ובדיקות סוניות, ומספקת מזה יותר מעשור, שירות סופר מקצועי ואחראי לענף הבנייה בישראל. החברה מקפידה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר בענף הבנייה ומבצעת את עבודתה בליווי מהנדס קונסטרוקטור המאשר כל שלב ושלב בתהליך העבודה.

אל תעצרו כאן
יש עוד מה לגלות
PERGULA
קידוח ותיקוני פרגולות

כשמדובר בשמירה על המרחב החיצוני שלך, אחד התחומים המרכזיים שדורשים לעיתים קרובות תשומת לב הוא הפרגולה שלך. עם הזמן פרגולות עלולות להינזק או להישחק, וחשוב לדעת כיצד לתקן אותן נכון. במדריך מקיף זה נעמיק באמנות הקידוח ותיקוני פרגולות, ונספק לך את כל המידע הדרוש לך כדי לשלוט במיומנות זו.

METAL
בניית יסודות חזקים וארונות חשמל יעילים

בכל הנוגע לפרויקטי בנייה והתקנות חשמל, אחד ההיבטים המכריעים ביותר הוא בניית יסודות חזקים וארונות חשמל יעילים. בין אם אתם בונים בניין מגורים או מסחרי בישראל, הבטחת בסיס איתן וארונות חשמל מסודרים כהלכה חיונית לבטיחות ולפונקציונליות. במדריך מקיף זה, נחקור את השיקולים העיקריים ואת השיטות המומלצות לבניית יסודות חזקים וארונות חשמל יעילים.

WINDOW
אמנות הקידוח והשיפוץ עצות מומחים להתקנת חלונות אלומיניום

בכל הנוגע להתקנת חלונות אלומיניום, קידוח ושיפוץ הם שלבים מכריעים הדורשים תשומת לב ודיוק. בין אם אתה חובב עשה זאת בעצמך או קבלן מקצועי, שליטה בטכניקות אלו חיונית כדי להבטיח התקנה מוצלחת. במאמר זה, נספק לך עצות והכוונה של מומחים שיעזרו לך לנווט את התהליך בצורה חלקה ויעילה.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!