ההבדלים בין קידוח כלונסאות לקידוח בטון

הקרקע היא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב לה

צילום pixabay

כל חברת קידוחים מקצועית מציעה מגוון שיטות עבודה שונות שיכולות לגרום לבלבול אצל הלקוח. במקרים מסוימים של בנייה יש צורך בחברה המציעה את המגוון הרחב ביותר, זאת בכדי למנוע העסקה של מספר חברות בו זמנית.

חברת קידוחים מקצועית תציע לכם קידוח כלונסאות והמצד המקביל גם קידוח בטון. אם שני המונחים לא אומרים לכם דבר, כדאי שתקראו את המאמר הבא.

מהו קידוח כלונסאות?

קידוח כלונסאות הינו שלב ראשוני לצורך בניית יסודות המבנה. כל מבנה נבנה על יסודות הכלונסאות, החל ממגדלים גורדי שחקים ועד לבתים פרטיים. תפקידם של הכלונסאות לתמוך במבנה ולמנוע קריסה או שקיעה אל הקרקע. ישנם שלושה סוגים שונים של קידוח כלונסאות – קידוח בנטונייט, קידוח מיקרופייל, וקידוח CFA. כל קידוח משמש לסוג קרקע שונה, יש לבצע בדיקת קרקע לפני תחילת העבודה וגם לאחר הקידוח על ידי בדיקה סונית.

מהו קידוח בטון?

כשמו כן הוא, קידוח בטון הינו קידוח בבטון עצמו. בשביל קידוח בטון צריך מכשור מקצועי, לא מדובר על קידוח בקירות הבטון בבית בשביל לתלות מסך טלוויזיה, אלא על קידוח בקוטר משתנה בשביל בניית תשתית. קידוח בטון נע בין 2 צול ועד גודל מספיק למעבר בן אדם. ישנו קושי משתנה בקידוח בטון והשימוש בציוד בהתאם, ככל שהבטון יותר עבה וכלל שאנו נדרשים לצול רחב יותר ככה העבודה מתקשה.

מהם ההבדלים בין קידוח בטון ובין קידוח כלונסאות?

ישנם מספר הבדלים בין קידוח בטון לקידוח כלונסאות, הבדלי מחיר, הבדל בציוד בו עושים שימוש והבדל במטרות העבודה.

  • הבדלי מחיר – המחיר עבור קידוח בטון נע בין 200 עד 700 שקל עבור קידוח בקוטר של 4 צול (צול 1 = 2.634 ס"מ). יש הבדלי מחיר בין הסוגים השונים של קידוח בטון, זאת בהשוואה למקום בו אתם קודחים והמחיר עשוי להשתנות בהתאם למספר הקידוחים הנדרש.

המחיר עבור קידוח כלונסאות משתנה בהתאם לסוג הקידוח הנדרש, המחירים יכולים להתחיל ממאות שקלים עבור צול ועד לאלפי שקלים במקרה בו נשתמש במכונת תמא.

  • ציוד – בשני סוגי הקדיחה הציוד הינו מקצועי וכמעט ולא ניתן למצוא את רובו על המדפים בחנויות. הציוד מגיע לשווי של עשרות אלפי שקלים ולעיתים גם מאות אלפי שקלים. הציוד משתנה בהתאם לרמת קושי העבודה, אפשר לקדוח בעזרת קידוח יהלום, אך לעיתים נצטרך לגשת לעבודה עם רכב מיוחד אשר יכול לחדור בטון, או בכדי למקם את הכלונסאות.
  • מטרות – שני הסוגים משמשים למטרות שונות, בעוד קידוח בטון נוצר בכדי להעביר תשתיות, כמו העברת צנרת מיזוג אוויר, ועד לבניית תעלות למעבר אנשים. מצד שני, קידוח כלונסאות נוצר בכדי להקים יסודות מבנה בצורה הבטוחה ביותר שיש. קידוח כלונסאות היא עבודה מול קרקע בעומק האדמה.

מסקנות

בכדי לדעת אילו סוגי קידוח אתם צריכים, עליכם להיעזר בחברה מקצועית אשר תבחן לעומק את צורת הקידוח האפקטיבית ביותר. תפקידו של איש מקצוע לבחון את עומק הקדיחה הנדרש ואת כלי העבודה הנדרשים בכדי לא ליצור נזק ולייעל את העבודה על הצד הטוב ביותר. יש חשיבות רבה בבחירת חברה מקצועית ואמינה שכן מדובר על עבודה מסוכנת ובעלת השפעה לעתיד.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:
הקודחים
הקודחים

חברת הקודחים ישראל מתמחה בביצוע קידוחי כלונסאות ובדיקות סוניות, ומספקת מזה יותר מעשור, שירות סופר מקצועי ואחראי לענף הבנייה בישראל. החברה מקפידה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר בענף הבנייה ומבצעת את עבודתה בליווי מהנדס קונסטרוקטור המאשר כל שלב ושלב בתהליך העבודה.

אל תעצרו כאן
יש עוד מה לגלות
הובלה
פינוי דירה עם מודעות חברתית – התרומה לקהילה של שי פינוי דירה

 בעולם המודרני, מצופה מעסקים לא רק להשיא רווחים, אלא גם לתרום לקהילה ולחברה כולה. חברות המשלבות מודעות חברתית ואחריות קהילתית בליבת הפעילות שלהן זוכות להערכה רבה מצד הלקוחות, העובדים וכלל הציבור. בתחום פינוי הדירות, שי פינוי דירה מובילה את הדרך עם מחויבות עמוקה לעשיית טוב ולסיוע לאוכלוסיות מוחלשות.

בנייה
שיקולים מרכזיים להוספת בנייה לבניין משותף

לפני יציאה לפרויקט בנייה כלשהו בבניין משותף, חשוב להבין את הדינמיקה של המרחב המשותף. זה כולל לדעת מי הם הדיירים האחרים, מהם הצרכים שלהם וכיצד עשויה הבנייה החדשה להשפיע עליהם. תקשורת עם כל בעלי העניין היא המפתח לפרויקט מוצלח.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!