צילום קווי ביוב שנפגעו בגלל קידוח כלונסאות

הקרקע היא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב לה

 

קידוח כלונסאות היא פרוצדורה שיכולה בקלות לפגוע בתשתיות העוברות באזור הפרויקט. כך למשל, כאשר בונים בניין חדש וקודחים לעומק של עשרות מטרים אל תוך האדמה בכדי להחדיר את הכלונסאות שישמשו כיסודות המבנה, קידוח זה יכול לפגוע בקווי מים, חשמל או ביוב, ולגרום לנזק משמעותי. צילום קווי ביוב שנפגעו בגלל קידוח כלונסאות הוא שירות המיועד לבחון פגיעה כזאת אם התרחשה, לזהות בדיוק את מקום והיקף הפגיעה, ולתכנן את התיקון גם כאשר קו הביוב נמצא עמוק בתוך האדמה.

 

מדוע נדרש צילום קווי ביוב שנפגעו בגלל קידוח כלונסאות?

צילום קווי ביוב שנפגעו בגלל קידוח כלונסאות היא פרוצדורה הדומה מאוד לאופן בו מבוצעים כיום ניתוחים רפואיים מתקדמים. באמצעות צנתר או צינור דקיק, יכול הרופא להחדיר מצלמה אל תוך עורקי המטופל ולעבור לאורכם כדי לבחון את מצבם בכל נקודה ונקודה. צילום קווי ביוב היא בדיוק אותה פרוצדורה, והיא מאפשרת לזהות, לאתר ולהבין את טיב הבעיה בקו הביוב, ללא צורך לבצע חפירות רחבות היקף רק כדי לחשוף את הקווים וליצור גישה נוחה.

באמצעות צינור מיוחד שבראשו מותקנת מצלמה עם תאורה חזקה, מחדירים את המצלמה אל קו הביוב מעל פני הקרקע, ובמסך המוצב בחוץ, ניתן לראות את כל הקורה בתוך קו הביוב ולכל אורכו, באמצעות ניווט צינור המצלמה לאורך קו הביוב. במקרה של פגיעה בקו ביוב בגין קידוח כלונסאות או בגין כל פעולה אחרת, טכנולוגיה זו מאפשרת למצוא את מיקום הבעיה ואת היקפה, גם כאשר קו הביוב קבור עמוק בתוך האדמה ועוד לפני שנעשתה חפירה כלשהי לעברו.

בהיעדר טכנולוגיה זו, הדרך היחידה לתקן את הבעיה הייתה לחשוף את קו הביוב, לעיתים בעומק של מטרים רבים, ולהתחיל להתקדם לאורכו עד שמאתרים את מקור הבעיה. גם במקרה כזה, עד שלא מפעילים שוב את קו הביוב, לא ברור האם הבעיה שתוקנה אכן סוגרת את העניין סופית. באמצעות צילום קווי ביוב שנפגעו בגלל קידוח כלונסאות, ניתן לבדוק את כל קו הביוב לכל אורכו, לזהות כל מוקד של בעיה ואז לבצע חפירה נקודתית מאוד ישירות למקום הניזוק, ללא צורך בעבודות חפירה נרחבות.

בנטונייט מחיר

 

את השירות של צילום קווי ביוב שנפגעו בגלל קידוח כלונסאות ניתן להזמין מחברות המתמחות בעבודות הנדסה בתחום האינסטלציה והתשתיות, ולאור החיסכון הכספי והחיסכון בזמן ששירות כזה יכול להציע, אין כל ספק שמדובר בשירות חשוב שכדאי בהחלט להזמין וליישם.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:
הקודחים
הקודחים

חברת הקודחים ישראל מתמחה בביצוע קידוחי כלונסאות ובדיקות סוניות, ומספקת מזה יותר מעשור, שירות סופר מקצועי ואחראי לענף הבנייה בישראל. החברה מקפידה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר בענף הבנייה ומבצעת את עבודתה בליווי מהנדס קונסטרוקטור המאשר כל שלב ושלב בתהליך העבודה.

אל תעצרו כאן
יש עוד מה לגלות
הובלה
פינוי דירה עם מודעות חברתית – התרומה לקהילה של שי פינוי דירה

 בעולם המודרני, מצופה מעסקים לא רק להשיא רווחים, אלא גם לתרום לקהילה ולחברה כולה. חברות המשלבות מודעות חברתית ואחריות קהילתית בליבת הפעילות שלהן זוכות להערכה רבה מצד הלקוחות, העובדים וכלל הציבור. בתחום פינוי הדירות, שי פינוי דירה מובילה את הדרך עם מחויבות עמוקה לעשיית טוב ולסיוע לאוכלוסיות מוחלשות.

בנייה
שיקולים מרכזיים להוספת בנייה לבניין משותף

לפני יציאה לפרויקט בנייה כלשהו בבניין משותף, חשוב להבין את הדינמיקה של המרחב המשותף. זה כולל לדעת מי הם הדיירים האחרים, מהם הצרכים שלהם וכיצד עשויה הבנייה החדשה להשפיע עליהם. תקשורת עם כל בעלי העניין היא המפתח לפרויקט מוצלח.

PERGULA
קידוח ותיקוני פרגולות

כשמדובר בשמירה על המרחב החיצוני שלך, אחד התחומים המרכזיים שדורשים לעיתים קרובות תשומת לב הוא הפרגולה שלך. עם הזמן פרגולות עלולות להינזק או להישחק, וחשוב לדעת כיצד לתקן אותן נכון. במדריך מקיף זה נעמיק באמנות הקידוח ותיקוני פרגולות, ונספק לך את כל המידע הדרוש לך כדי לשלוט במיומנות זו.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!