קידוח כלונסאות בדרום

הקרקע היא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב לה

 יסודות איכותיים לבניין והחשיבות שלהם קידוח כלונסאות בדרום

קידוח והכנה של היסודות לבניית בניינים קטנים כגדולים העל מקום ואתר, כולל גם את פעולת ההחדרה של כלונסאות אל תוך הקרקע. קידוח כלונסאות בדרום ובכל מקום אחר נועד לתמיכה בבתים ובבניינים, לייצוב ולמניעת השקיעה שלהם, גם במקומות שבהם הקרקע איננה יציבה. סוג אחר של כלונסאות הן כלונסאות דיפון, שנועדו לרוב לשמור על דפנות של בורות או תעלות, ולמנוע את הקריסה שלהן. כיצד מתבצעת חפירה והחדרה של כלונסאות לאדמה? מהי החשיבות של הכלונסאות ליציבות הבניין ולהישרדות שלו לאורך זמן? כל התשובות – בשורות להלן.

קידוח והחדרה של כלונסאות ובניית היסודות

קידוח כלונסאות בדרום ובכל אתר בנייה אחר בישראל למעשה, הוא פעולה מורכבת שבה נקדח חור, באמצעות הכלונס המוחדר לאדמה. הכלונסאה, קרי הקורה הגדולה והחזקה, האמורה לשמש כעוגן של הבניין, מוחדרת אל הקרקע עד שהיא מגיעה לקרקע יציבה. הקרקע היציבה היא למעשה הגורם שאמור לתמוך ביציבות של הבניין. על מנת להימנע ממצב תיאורטי שבו הקרקע היציבה לכאורה איננה אלא גוש סלע יחיד, מתבצעים לרוב קידוחי ניסיון, שהמטרה שלהם היא לזהות בצורה המדויקת ביותר את שכבת הקרקע החזקה. מספר הכלונסאות המוחדרות לקרקע לתמיכה בבניין, הוא פונקציה של גודל הבניין ואופי הקרקע שעליה הוא נבנה. ככל שהבניין גדול ומאסיבי יותר, כך מספר הכלונסאות התומכות בו גדול יותר. בנוסף, ככל שהקרקע שאליה הוחדרו הכלונסאות היא קשה ויציבה יותר, כך הבניין העתידי יהיה יציב יותר ופחות מועד לשקיעה. החדרת הכלונסאות לאדמה מתבצעת באמצעות צמ"ה (ציוד מכאני הנדסי) ייעודי.

החשיבות של הכלונסאות והיסודות החזקים ליציבות הבניין

המטרה היחידה של החדרת הכלונסאות לאדמה הינה קיבוע של יסודות הבניין, מה שאמור להעניק לו יציבות ולאפשר לו לשרוד לאורך שנים. למרבה הצער, ידועים בארץ ובעולם לא מעט מקרים של חפירת יסודות לא איכותית, או כזאת שנעשתה ללא קידוחי ניסיון מקדימים. בחלק גדול מהמקרים הללו, מתחיל הבניין שנבנה על היסודות הרעועים שנחפרו, לשקוע בתוך זמן קצר מאד. אחרי מספר שנים, בניין כזה עלול להגיע לכדי סכנת התמוטטות ממש. אם הבניין בנוי על קרקע חולית, על המתכננים והבונים שלו למצוא את שכבת הקרקע המתאימה להחדרת כלונסאות ובניית היסודות, גם אם פירוש הדבר השקעה נוספת של זמן. קידוח כלונסאות בדרום חשוב במיוחד בעניין זה, לאור העובדה שהקרקע באזור הזה הינה חולית ולעיתים בעייתית. רק לאחר שברור שהכלונסאות ממוקמות היטב והיציבות של הבניין העתידי מובטחת, ניתן להמשיך בתהליך הבנייה.

 

קידוח כלונסאות בדרום הוא מלאכה מקצועית, שהחשיבות שלה היא ראשונה במעלה. אם יש לך עניין בביצוע קידוח כלונסאות מקצועי לבניית יסודות, זה המקום הנכון עבורך. כדאי ליצור קשר כבר כעת אנשי המקצוע שלנו יעמדו לשירותך ויסייעו לך בתכנון היסודות ובהוצאה לפועל שח החפירה וההתאמה שלהם למבנה העתידי.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:
הקודחים
הקודחים

חברת הקודחים ישראל מתמחה בביצוע קידוחי כלונסאות ובדיקות סוניות, ומספקת מזה יותר מעשור, שירות סופר מקצועי ואחראי לענף הבנייה בישראל. החברה מקפידה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר בענף הבנייה ומבצעת את עבודתה בליווי מהנדס קונסטרוקטור המאשר כל שלב ושלב בתהליך העבודה.

אל תעצרו כאן
יש עוד מה לגלות
הובלה
פינוי דירה עם מודעות חברתית – התרומה לקהילה של שי פינוי דירה

 בעולם המודרני, מצופה מעסקים לא רק להשיא רווחים, אלא גם לתרום לקהילה ולחברה כולה. חברות המשלבות מודעות חברתית ואחריות קהילתית בליבת הפעילות שלהן זוכות להערכה רבה מצד הלקוחות, העובדים וכלל הציבור. בתחום פינוי הדירות, שי פינוי דירה מובילה את הדרך עם מחויבות עמוקה לעשיית טוב ולסיוע לאוכלוסיות מוחלשות.

בנייה
שיקולים מרכזיים להוספת בנייה לבניין משותף

לפני יציאה לפרויקט בנייה כלשהו בבניין משותף, חשוב להבין את הדינמיקה של המרחב המשותף. זה כולל לדעת מי הם הדיירים האחרים, מהם הצרכים שלהם וכיצד עשויה הבנייה החדשה להשפיע עליהם. תקשורת עם כל בעלי העניין היא המפתח לפרויקט מוצלח.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!