מכונת קידוח לתמא 38

הקרקע היא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב לה

פרויקט תמ"א 38 נועד ליצור חיזוק של המבנה כך שיעמוד בפני רעידות אדמה. התקן הישראלי אשר נוגע לבניה העמידה בפני רעידות אדמה נכנס לתוקפו בשנת 1975 וחייב את הקבלנים רק החל משנת 1980. משמעות הדבר היא שכל מבנה שנבנה לפני כן עלול להוות סיכון במצב של רעידה. המטרה של הפרויקט היא לחזק את המבנה.

אנשי פרויקט רבים רואים בתמ"א הזדמנות. מצד אחד לחזק את המבנה ומצד שני להגדיל אותו כך שאפשר יהיה למכור דירות נוספות בבניין. כדי שכל זה יקרה נדרשים אנשי מקצוע רבים, משלב התכנון ועד לאכלוס הדירות הנוספות.

עבודה בסביבת המגורים

ישנם אתגרים רבים אשר עולים בפרויקטים מסוג זה. לאחר שהחברה המבצעת עוברת על השלב הראשוני ומקבלת את אישור הדיירים והאישורים הנדרשים מהרשות, אפשר להתחיל לתכנן את העבודה שתתבצע בפועל וכאן בא לידי ביטוי אתגר שלא נמצא בפרויקטים של בניה חדשה.

העבודה מתבצעת בסביבת מגורים כאשר לא פעם אנשים ממשיכים להתגורר בבתיהם. לכן חשוב ליצור סביבה שבה גם אנשי המקצוע יוכלו להסתובב, גם המכונות יוכלו לעבוד וגם האנשים יוכלו להמשיך לחיות את חייהם. בנוסף, ישנו אתגר משמעותי והוא העבודה על מבנה שכבר קיים. עבודה זו אינה דומה לשיפוץ או צביעה אלא דורשת כלים מיוחדים ובהם גם מכונת קידוח לתמא 38.

מדוע צריך מכונת קידוח לתמא 38?

כל פרויקט תמ"א 38 מתחיל בתחתית של המבנה. הדבר הראשון שיש לעשות הוא לחזק את היסודות ולהבטיח כי המבנה יוכל לעמוד בפני רעידות אדמה. על הקבלן המבצע לבדוק את המצב הנוכחי של היסודות ולקבוע כיצד ניתן לחזק אותן.

מכונת קידוח לתמא 38 שונה מזו שתתאים לפרויקט בניה חדש בשטח פתוח. עליה להגיע אל המקום הנדרש שיכול להיות צפוף ולהצליח לחפור גם כשמעל כבר ישנו מבנה. לכן, יש לבחור במכונה אשר תהיה קטנת ממדים שתוכל לבצע את העבודה.

פעולות מקדימות לקידוח

במידת הצורך יש לבצע פעולות מקדימות של חפירה. בעזרת מחפרון תוסר השכבה העליונה של הקרקע ובכלל זה משטחי ההליכה והשכבה הראשונה של האדמה. לאחר מכן אפשר יהיה להכניס את מכונת הקידוח כאשר יהיה לה יותר גובה והנגישות לכל אזור תהיה נוחה יותר.

כדאי לדעת כי רוב הקבלנים ינסו להגיע לשלב זה לפני שמתחיל החורף וזאת כדי למנוע כניסה של מי גשמים והתעסקות עם היסחפות של האדמה.

לבצע קידוח לתמא עם החברה המתאימה

כל פרויקט תמ"א 38 הוא מורכב. לא פעם דיירי הבניין מסתכלים על התוצאה שהם יקבלו בסוף, אך חשוב להבין כי התהליך דורש סבלנות מהדיירים, הוא מאתגר את אנשי המקצוע ודורש כניסה של מכונות שונות ושלל עובדים. כיוון שכך חשוב לעבוד עם החברה המתאימה. חברה שמכירה היטב את הדרישות ושמבינה כי במקום מתגוררים דיירים.

המטרה של החברה צריכה להיות ביצוע של עבודה מדויקת. עבודה מסוג זה יכולה לחסוך זמן רב ואי נוחות של הדיירים. היא תקלע בדיוק למשימה ותאפשר לסיים את הפרויקט בהצלחה. רק חברה מנוסה שמגיעה עם המכשירים הנכונים תוכל ללוות אותנו בהצלחה.

חברת הקודחים

המטרה שלנו היא למצוא את אנשי המקצוע הטובים ביותר לפרויקט. את אלו שיוכלו ללוות אותנו במקצועיות ושיהיו איתנו בקשר על פי הצורך. חברת הקודחים עומדת לרשותנו גם בפרויקטים מורכבים ומאתגרים. היא מביאה ניסיון של שנים בתחום, מכירה היטב את הדרישות של הפרויקט ותדאג לבצע את העבודה בדיוק מרבי כדי שאנחנו נוכל לגור במבנה בטיחותי.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:
הקודחים
הקודחים

חברת הקודחים ישראל מתמחה בביצוע קידוחי כלונסאות ובדיקות סוניות, ומספקת מזה יותר מעשור, שירות סופר מקצועי ואחראי לענף הבנייה בישראל. החברה מקפידה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר בענף הבנייה ומבצעת את עבודתה בליווי מהנדס קונסטרוקטור המאשר כל שלב ושלב בתהליך העבודה.

אל תעצרו כאן
יש עוד מה לגלות
הובלה
פינוי דירה עם מודעות חברתית – התרומה לקהילה של שי פינוי דירה

 בעולם המודרני, מצופה מעסקים לא רק להשיא רווחים, אלא גם לתרום לקהילה ולחברה כולה. חברות המשלבות מודעות חברתית ואחריות קהילתית בליבת הפעילות שלהן זוכות להערכה רבה מצד הלקוחות, העובדים וכלל הציבור. בתחום פינוי הדירות, שי פינוי דירה מובילה את הדרך עם מחויבות עמוקה לעשיית טוב ולסיוע לאוכלוסיות מוחלשות.

בנייה
שיקולים מרכזיים להוספת בנייה לבניין משותף

לפני יציאה לפרויקט בנייה כלשהו בבניין משותף, חשוב להבין את הדינמיקה של המרחב המשותף. זה כולל לדעת מי הם הדיירים האחרים, מהם הצרכים שלהם וכיצד עשויה הבנייה החדשה להשפיע עליהם. תקשורת עם כל בעלי העניין היא המפתח לפרויקט מוצלח.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!