עבודה בגובה של קודחי כלונסאות

הקרקע היא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב לה

 

מכל בעלי המקצוע בענף הבנייה, קודחי כלונסאות הם לכאורה האנשים שעובדים בגובה הנמוך ביותר, על גבי הקרקע ואף מתחת לקרקע אל עומק השטח. יחד עם זאת, גם בעבודת קידוח כלונסאות מעורבים שלבים המחייבים עבודה בגובה, ובהיבט זה ישנה חשיבות רבה להבין את המרכיבים של עבודה בגובה של קודחי כלונסאות ולאמץ את כללי הבטיחות המתאימים.

 

איזה עבודה בגובה מבצעים קודחי כלונסאות?

כלונסאות הם למעשה אותם מכלולי ברזל המוחדרים אל הקרקע ומשמשים כיסודות המבנה, עליהם מבוצעת יציקת בטון בכדי לקבע את היסודות. בהתאם לכך, מרבית העבודה של קודחי כלונסאות אכן מבוצעת בגובה הקרקע. יחד עם זאת, אורך הכלונסאות יכול להגיע לעיתים לעשרות מטרים, ואותם יש לייצב בצורה אנכית מעל הבור שנקדח עבורם, מה שמחייב מעורבות של מנוף או עגורן האוחז אותם מלמעלה ומחדיר אותם אל הקרקע. בנוסף לכך, גם בתהליך קידוח הכלונסאות בקרקע נעשה שימוש במכשור שפועל מגובה רב בצורה אנכית ישירות לכיוון הקרקע.

 

מדוע ישנה התייחסות ספציפית לנושא של עבודה בגובה של קודחי כלונסאות?

עבודה בגובה הוא תחום כללי שאותו אפשר למצוא בשורה של מקצועות בענף הבנייה. מאחר ועבודה זו מגלמת בתוכה שורה של סיכונים ייחודיים, חשוב להתייחס ספציפית לכל עבודה המבוצעת בגובה, ולהקפיד על כך שהיא מבוצעת על פי כללי הבטיחות הנדרשים ובאמצעות אמצעי הבטיחות ההכרחיים. גם כאשר מדובר בעבודה בגובה חובה להנפיק אישור עבודה בגובה של קודחי כלונסאות, ישנם כללי בטיחות המתייחסים לאופן ייצוב מכשור הקידוח מעל הקרקע, האופן בו שומרים על שטח סטרילי בזמן העבודה, אמצעי הבטיחות שבהם צריכים העובדים לעשות שימוש וכן הלאה. כללים אלה חלים גם בשלבים המתקדמים יותר של החדרת הכלונסאות לקרקע, בדרך כלל באמצעות מנופים או עגורנים גדולים, בהם לבטח קיים האלמנט של עבודה בגובה, באופן שמחייב הקפדה על כללי הבטיחות הנדרשים.

 

כמו בכל סוגי הפעולות המבוצעות בגובה גם עבודה בגובה של קודחי כלונסאות הוא נושא המחייב התייחסות לענייני בטיחות, והתאמת תהליכי העבודה למגבלות הבטיחות בהן עובדים הפועלים ואנשי המקצוע. לכללים אלה ישנה השפעה ישירה על אופן ביצוע העבודה, ולעיתים הם עשויים לעכב מעט את העבודה ואף לסרבל אותה. יחד עם זאת, המדובר בבטיחותם של העובדים במטרה למנוע תאונות שיכולות לעלות בחיי אדם, ולכן גם בתחום של קידוח כלונסאות, כל פעולה המבוצעת בגובה רב חייבת להתבצע על פי כללי הבטיחות הרלוונטיים ותוך שימוש באמצעים ובפרוצדורות הבטיחות הנדרשים.

קידוח כלונסאות בדרום

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:
הקודחים
הקודחים

חברת הקודחים ישראל מתמחה בביצוע קידוחי כלונסאות ובדיקות סוניות, ומספקת מזה יותר מעשור, שירות סופר מקצועי ואחראי לענף הבנייה בישראל. החברה מקפידה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר בענף הבנייה ומבצעת את עבודתה בליווי מהנדס קונסטרוקטור המאשר כל שלב ושלב בתהליך העבודה.

אל תעצרו כאן
יש עוד מה לגלות
הובלה
פינוי דירה עם מודעות חברתית – התרומה לקהילה של שי פינוי דירה

 בעולם המודרני, מצופה מעסקים לא רק להשיא רווחים, אלא גם לתרום לקהילה ולחברה כולה. חברות המשלבות מודעות חברתית ואחריות קהילתית בליבת הפעילות שלהן זוכות להערכה רבה מצד הלקוחות, העובדים וכלל הציבור. בתחום פינוי הדירות, שי פינוי דירה מובילה את הדרך עם מחויבות עמוקה לעשיית טוב ולסיוע לאוכלוסיות מוחלשות.

בנייה
שיקולים מרכזיים להוספת בנייה לבניין משותף

לפני יציאה לפרויקט בנייה כלשהו בבניין משותף, חשוב להבין את הדינמיקה של המרחב המשותף. זה כולל לדעת מי הם הדיירים האחרים, מהם הצרכים שלהם וכיצד עשויה הבנייה החדשה להשפיע עליהם. תקשורת עם כל בעלי העניין היא המפתח לפרויקט מוצלח.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!