קידוח אופקי ספירלי עם המומחים בתחום

הקרקע היא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב לה

הנחת התשתיות בקרקע צריכה להתבצע בהתאם לתכנון ההנדסי ובאופן שיאפשר להן להישאר במקומן ללא תזוזות. את התשתיות יש לפרוס ביישובים, ערים, לצד כבישים ומקומות נוספים. הן יכולות להיות קשורות במערכת החשמל, המים, גז, שפכים ואחרים.

קידוח אופקי ספירלי הוא שלב משמעותי בהנחת התשתיות. לשם כך יש להשתמש במקדח המיועד לכך ולהתחיל ליצור את התעלה בגודל הנחוץ. פעולת הקידוח צריכה להתבצע תוך התחשבות במגבלות סביבתיות, יצירת תמיכה בקרקע על פי הצורך וכמובן בהתאם להוראות ההנדסיות.

ביצוע קידוח אופקי ספירלי

צפיה בעבודות הבניה יכולה להיות מרתקת. בכל שלב מגיעים אנשי מקצוע שונים ושלל כלי עבודה נכנסים למקום. כל בעל מקצוע יודע מהי עבודתו וכל עבודה דורשת את הכלים המתאימים. לשמחתנו, על אף שענף הבניה נחשב לשמרני, הכלים והטכנולוגיות התחדשו והיום ניתן לבצע עבודות שאי אפשר היה לבצע בעבר וביעילות גבוהה.

קידוח אופקי הוא אחת מהעבודות המרשימות בשטח, שדורשות דיוק וכלי עוצמתי. הכלי גדול ויונח במקום למשך זמן עד לסיום העבודה. בחלקו של הכלי יהיה המקדח הספירלי והוא ינוע, על ידי המפעיל, באופן אופקי. כך ייווצר "בור" בקרקע, אך לא לעומק אלא לאורכה.

קידוח ויצירת שכבת הגנה

הפעולה עצמה שמתבצעת על ידי מקדח ספירלי אופקי הופכת את הנחת התשתיות ויצירת המעברים לפשוטה יותר. המקדח יכול להתמודד מול אתגרים שונים ולתת מענה יעיל לעבודות שונות. לאחר הנחת הציוד ניתן יהיה להתחיל בקדיחה.

המקדח הספירלי יתחיל לחפור ובאחר מכן הוא יחדיר בטון יצוק שיתקשה במהירות וייצור מבנה עוצמתי. בצורה כזו המבנה לא קורס אל תוך עצמו. ללא שכבת הבטון התוצאה תהיה יצירה של חור בקרקע וקריסה שלה לתוך עצמה. שיטה זו היא ייחודית ונותנת מענה לשלל צרכים כששיטות אחרות לא יכולות לעשות זאת.

שיטה יעילה וחסכונית ליצירת מעברים והנחת תשתיות

הקידוח האופקי נותן מענה יעיל וחסכוני לשלל עבודות. בעזרתו ניתן ליצור מעברים בין מקומות שונים במינימום מאמץ, מספר מצומצם של אנשי מקצוע וכתוצאה מכך בחיסכון כלכלי. כמו כן, תודות לשיטה זו אפשר להעביר את התשתיות בנוחות וליצור שבילים בזמן קצר בהשוואה לשיטות אחרות.

בנוסף ליתרונות שציינו, הקדיחה מתאימה כמעט לכל סוגי הקרקע. כיוון שבמדינת ישראל הקרקע לא אחידה. בחלקים מסוימים היא רכה ובאחרים קשה. קידוח אופקי ספירלי יצליח לחדור כמעט לכל מקום כאשר המגבלה היחידה היא קרקע חולית שיש בה מי תהום. אפשר לראות קידוחים מתבצעים בקרקעות שונות, בקטרים ואורכים משתנים.

להתמודד מול האתגרים

לא כל קרקע תוכל להכיל את צורת הקידוח הנוכחית, אך היא תיתן לנו מענה במקומות מאתגרים. רגע לפני שנתחיל בעבודה, אנשי המקצוע יצטרכו לבצע בדיקות קרקע, לרבות ההרכב שלה ולוודא כי הקידוח ייתן לנו את התוצאות המצופות.

הקידוח הספירלי מתבצע מתחת לאדמה, בקוטר משתנה ובאורך של עשרות מטרים (ולעתים יותר מ-100 מטרים). הלהבים החדים של המקדח יוכלו לחפור שבילים גם בתוך קרקע קשה ובעייתית, כל עוד היא אינה מימית וחולית. כדי לוודא שניתן לבצע את העבודה, נדרשות בדיקות מקדימות ותכנון נכון של העבודה.

לפנות אל המומחים בתחום

בכל הנוגע לעולם הבניה, אנחנו תמיד נרצה שיעמדו לצידנו אנשי מקצוע בעלי ניסיון שמומחים בתחום שנדרש לנו. ביצוע קדיחות באמצעות מקדח ספירלי דורש מיומנות רבה, הבנה של השטח, רקע מתאים וציוד מתקדם. חברת הקודחים היא החברה המתאימה למשימה והיא עומדת לרשותנו במגוון רחב של פרויקטים עם ניסיון רב ואנשי מקצוע מומחים.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:
הקודחים
הקודחים

חברת הקודחים ישראל מתמחה בביצוע קידוחי כלונסאות ובדיקות סוניות, ומספקת מזה יותר מעשור, שירות סופר מקצועי ואחראי לענף הבנייה בישראל. החברה מקפידה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר בענף הבנייה ומבצעת את עבודתה בליווי מהנדס קונסטרוקטור המאשר כל שלב ושלב בתהליך העבודה.

אל תעצרו כאן
יש עוד מה לגלות
הובלה
פינוי דירה עם מודעות חברתית – התרומה לקהילה של שי פינוי דירה

 בעולם המודרני, מצופה מעסקים לא רק להשיא רווחים, אלא גם לתרום לקהילה ולחברה כולה. חברות המשלבות מודעות חברתית ואחריות קהילתית בליבת הפעילות שלהן זוכות להערכה רבה מצד הלקוחות, העובדים וכלל הציבור. בתחום פינוי הדירות, שי פינוי דירה מובילה את הדרך עם מחויבות עמוקה לעשיית טוב ולסיוע לאוכלוסיות מוחלשות.

בנייה
שיקולים מרכזיים להוספת בנייה לבניין משותף

לפני יציאה לפרויקט בנייה כלשהו בבניין משותף, חשוב להבין את הדינמיקה של המרחב המשותף. זה כולל לדעת מי הם הדיירים האחרים, מהם הצרכים שלהם וכיצד עשויה הבנייה החדשה להשפיע עליהם. תקשורת עם כל בעלי העניין היא המפתח לפרויקט מוצלח.

PERGULA
קידוח ותיקוני פרגולות

כשמדובר בשמירה על המרחב החיצוני שלך, אחד התחומים המרכזיים שדורשים לעיתים קרובות תשומת לב הוא הפרגולה שלך. עם הזמן פרגולות עלולות להינזק או להישחק, וחשוב לדעת כיצד לתקן אותן נכון. במדריך מקיף זה נעמיק באמנות הקידוח ותיקוני פרגולות, ונספק לך את כל המידע הדרוש לך כדי לשלוט במיומנות זו.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!