עם איזו חברה נרצה לבצע קידוחים במרכז

הקרקע היא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב לה

עבודות קידוחים יתבצעו כחלק בלתי נפרד מתהליך הבניה. העבודות יכולות לשמש להצבת כלונסאות וחפירת בורות. החברה המבצעת את הקידוחים צריכה להיות מקצועית ולהתמחות בתחום ובעבודה הספציפית שאנחנו זקוקים לה.

גם כאשר אנו מבצעים עבודה שמתבצעת פעם אחר פעם בפרויקטים של בניה, עלינו לבחון בקפידה את החברה המבצעת ולוודא שהיא מביאה לפרויקט שלנו את הערכים שאנחנו יודעים שחשובים להצלחתו.

ערכים בסיסיים שחברת קידוחים במרכז צריכה להביא לשטח

חברת קידוחים צריכה להיות לא פחות ממצוינת. העבודה שהיא תבצע תהיה משמעותית למבנה, לבטיחות של האנשים בסביבה ותשפיע על הנראות של המקום לאורך שנים רבות. עם זאת, לאחר סיום עבודת הבניה, לא יראו את העבודות שהיא ביצעה. על אף שמדובר ב"שירות נסתר" את הערכים שלה נרצה לראות מרגע ההתקשרות הראשונית ועד לאחר שהמבנה יעמוד ביציבות.

הבנת הפרויקט

על החברה להבין את הפרויקט העומד מולה. היא צריכה להיות קשובה לתכנונים המקדימים ולהבין איזה כלים יהיה עליה להביא לשטח וכיצד היא תבצע את הפרויקט. במידת הצורך, עליה לשאול שאלות, לברר מהם הצרכים שלנו ולבחון מהן הציפיות שלנו לאורך הדרך. חברה שמבינה שהפרויקט הוא במרכז ולא היכולות והרצונות שלה, היא חברה שנרצה לעבוד איתה.

מקצועיות ומיומנות

כל עובד אשר מגיע לשטח חייב להכיר את הכלי, דרישות העבודה ולהביא מיומנות ברמה גבוהה. העבודה אינה פשוטה והיא דורשת יכולת ריכוז ובמקביל הקשבה למנהל הפרויקט. על כל עובד להעלות שאלות במידה ויש לו כאלה והחברה שנרצה לעבוד איתה צריכה להציע לנו עובדים בעלי ניסיון קודם ולא עובדים חדשים שמעולם לא ביצעו עבודות קודמות.

ניסיון בתחום

עלינו לוודא כי החברה ביצעה עבודות דומות לעבודה שאנו מתכננים לבצע. לא מספיק שהיא ביצעה קידוחים אלו או אחרים, אם היא לא עשתה פרויקט דומה לזה שלנו, עלינו לבחון שוב את ההתקשרות מולה ולבחון חלופות בעלות ניסיון רלוונטי. אנחנו יכולים לשוחח עם לקוחות קודמים כדי להתרשם מהיכולות של החברה. כמו כן, נוכל לתשאל אותה על פרויקטים שהיא כבר ביצעה ולראות תמונות מהשטח.

יכולת פיזית לבצע את העבודה

החברה צריכה להגיע עם כלים מתקדמים שמתאימים לעבודה. עלינו לברר מולה כי יש לה את היכולת להביא את הכלים המתאימים ולבדוק כי הזמינות שלה מתאימה ללוחות הזמנים שלנו. אם מצאנו חברה אשר יכולה לבצע את העבודה אך לא בזמן שאנחנו זקוקים לה, עלינו לשקול בכובד ראש את הנכונות שלנו להתחיל את ההתקשרות מולה.

נהלי בטיחות מחמירים

עלינו לוודא כי אנשי המקצוע עוברים הדרכות הנוגעות לבטיחות וכי הם מקפידים לשמור על הכללים בהתאם לנדרש. המטרה שלנו היא לבצע פרויקט מוצלח ללא נפגעים, במהלכו ואחריו. לכן בשיחה עם לקוחות קודמים של החברה נוכל לבקש לקבל פרטים גם על תחום הבטיחות ולוודא כי החברה אכן עומדת בסטנדרטים הגבוהים שאנו מצפים להם.

עבודה בסיסית אך מורכבת

עבודת הקידוח היא עבודה בסיסית בפרויקטים רבים בשטח ועם זאת היא דורשת הבנה הנדסית בתחום, כלים מתאימים ותקשורת מול כל הגורמים בשטח. לפני תחילת העבודה יש לבצע תכנון הנדסי, להחליט כיצד לקדוח וכמו כן על מודד להגיע לשטח ולסמן את המקומות בהם תתבצע הקדיחה.

חברת הקודחים מביאה לכל פרויקט ניסיון רב ואת הכלים המתאימים. החברה מכירה היטב את התחום, מקפידה לשמור על נהלי הבטיחות המחמירים ביותר ומעמידה לרשות הפרויקט את איש הקשר הנכון שידאג לכל הפרטים, לאורך כל הדרך.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:
הקודחים
הקודחים

חברת הקודחים ישראל מתמחה בביצוע קידוחי כלונסאות ובדיקות סוניות, ומספקת מזה יותר מעשור, שירות סופר מקצועי ואחראי לענף הבנייה בישראל. החברה מקפידה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר בענף הבנייה ומבצעת את עבודתה בליווי מהנדס קונסטרוקטור המאשר כל שלב ושלב בתהליך העבודה.

אל תעצרו כאן
יש עוד מה לגלות
הובלה
פינוי דירה עם מודעות חברתית – התרומה לקהילה של שי פינוי דירה

 בעולם המודרני, מצופה מעסקים לא רק להשיא רווחים, אלא גם לתרום לקהילה ולחברה כולה. חברות המשלבות מודעות חברתית ואחריות קהילתית בליבת הפעילות שלהן זוכות להערכה רבה מצד הלקוחות, העובדים וכלל הציבור. בתחום פינוי הדירות, שי פינוי דירה מובילה את הדרך עם מחויבות עמוקה לעשיית טוב ולסיוע לאוכלוסיות מוחלשות.

בנייה
שיקולים מרכזיים להוספת בנייה לבניין משותף

לפני יציאה לפרויקט בנייה כלשהו בבניין משותף, חשוב להבין את הדינמיקה של המרחב המשותף. זה כולל לדעת מי הם הדיירים האחרים, מהם הצרכים שלהם וכיצד עשויה הבנייה החדשה להשפיע עליהם. תקשורת עם כל בעלי העניין היא המפתח לפרויקט מוצלח.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!