קיר דיפון כלונסאות

הקרקע היא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב לה

כלונסאות מהוות חלק בלתי נפרד מייסוד המבנה. הן מאפשרות לו לעמוד במקומו, בזמן הבניה ואחריה, כשיופעלו עליו לחצים שונים. לחצים יכולים להיות עומסים במשקלים משתנים והם חלק בלתי נפרד מהפעילות המתקיימת במקום. המטרה שלנו היא יצירת מבנה אשר לא יושפע לאורך השנים ממה שמתרחש בתוכו או בסביבתו. עליו להישאר יציב, ללא נטייה ובלי לשקוע אל תוך האדמה.

הכלונסאות מהוות חלק משמעותי ביציבות המבנה. הן תומכות בו בתהליך הבניה ולאורך כל השנים לאחר סיומה. הן מקבעות את המבנה לקרקע ואין זה משנה אם היא חולית, סלעית או אחרת. בעבר היו משתמשים בעץ לצורך יצירת הכלונסאות אך היום לא נראה אותן יותר בישראל והשימוש הוא בבטון, פלדה וברזל.

מהו קיר דיפון כלונסאות

קיר דיפון כלונסאות הוא קיר תומך פנימי המהווה את היסוד של המבנה. ניישם אותו במקומות בהם יש חשש לזליגת אדמה, בחפירה של חניון או מרתף שזקוקים לתמיכה רחבה וכאשר יש בסביבה מבנים נוספים אשר עלולים להיות מושפעים מהעבודה.

ההחלטה להשתמש בטכניקת תמיכה זו היא החלטה הנדסית. מבחינת הנראות, שלא כמו כלונסאות רגילות שיכולות להיראות כמו עמוד בתוך האדמה, כאן המראה הוא של קיר. בעתיד לא יהיה אפשר להבחין באותו הקיר כיוון שבמקום יעמוד מבנה.

הצבת קיר דיפון

שיטה אחת להצבת קיר דיפון היא הצבת כלונסאות שישיקו זה לזה. זוהי שיטה מהירה יחסית אך היא לא תמיד נותנת את הפתרון ההנדסי הנכון במקום. שיטה שנייה היא הצבת כלונסאות ולאחר שהבטון מתקשה נכניס קורות קשר. שיטה זו ארוכה יותר אך ישנם מקרים בהם היא השיטה הנכונה ביותר.

אפשר לראות כי כל שיטה מביאה יתרון משלה. האחת מהירה והשנייה תומכת במבנה בצורה רבה יותר ולכן תתאים לאזורים מאתגרים או שהלחצים שעשויים להיות בהם גדולים. ההחלטה באיזו שיטה לבחור תתקבל לאחר שיבוצעו בדיקות שטח שונות שיבחנו את הקרקע ובהתאם לדרישות ההנדסיות.

טיפים לבחירת חברה לביצוע העבודה

החברה שתבצע את העבודה חייבת להיות מקצועית והיא תשפיע על כל תהליך שיקרה בהמשך הדרך. הטיפים הבאים יעזרו לנו לבחור את החברה המתאימה לעבודה:

בחירת חברה עם ניסיון רב בתחום

לא כל חברה יכולה לבצע קיר דיפון כלונסאות. מעבר לכך שישנן חברות שיודעות באופן תיאורטי כיצד לבצע את העבודה, חשוב שאנשי המקצוע יהיו בעלי ניסיון בתחום. באפשרותנו לבקש לראות ולשמוע על פרויקטים אחרים דומים שביצעה החברה.

בחינת הרקע של אנשי המקצוע

החברה שתבצע את הכלונסאות צריכה להביא איתה ידע רב ורקע הנדסי. חשוב שיעמוד לרשותנו צוות, לרבות יועץ קרקע, קונסטרוקטור וכל בעל מקצוע אחר שיכול להשפיע על איכות העבודה. זאת כמובן בנוסף לאנשי המקצוע שיבצעו את העבודה בפועל.

בחינת אנשי המקצוע ואנשי הקשר

בסופו של דבר, הפרויקט שלנו חייב להתקדם ולהיות בטיחותי. אנשי המקצוע השונים חייבים לתקשר זה עם זה גם למען הבטיחות וגם למען עבודה רציפה ועמידה ובלוח הזמנים. לאחר שמצאנו את החברה בעלת הניסיון המתאים והרקע ההנדסי, עלינו לבחון אותה גם על פי היחס שהיא נותנת לפרויקט ולאיש המקצוע שיעמוד לרשותנו לאורך כל הדרך.

עבודה בתנאי שטח מורכבים

חברת הקודחים מתמחה בעבודות קידוח בתנאי שטח שונים, כולל שטחים שנראים מורכבים במיוחד. החברה מביאה איתה אנשי מקצוע מנוסים, צוות מומחה עם רקע הנדסי מתאים ואיש קשר אשר ייקח אחריות על התקשורת עם כל הגורמים הרלוונטיים. מכשור מתקדם, צוות מקצועי ועבודה יסודית הן חלק מהערכים שיגיעו לשטח.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:
הקודחים
הקודחים

חברת הקודחים ישראל מתמחה בביצוע קידוחי כלונסאות ובדיקות סוניות, ומספקת מזה יותר מעשור, שירות סופר מקצועי ואחראי לענף הבנייה בישראל. החברה מקפידה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר בענף הבנייה ומבצעת את עבודתה בליווי מהנדס קונסטרוקטור המאשר כל שלב ושלב בתהליך העבודה.

אל תעצרו כאן
יש עוד מה לגלות
הובלה
פינוי דירה עם מודעות חברתית – התרומה לקהילה של שי פינוי דירה

 בעולם המודרני, מצופה מעסקים לא רק להשיא רווחים, אלא גם לתרום לקהילה ולחברה כולה. חברות המשלבות מודעות חברתית ואחריות קהילתית בליבת הפעילות שלהן זוכות להערכה רבה מצד הלקוחות, העובדים וכלל הציבור. בתחום פינוי הדירות, שי פינוי דירה מובילה את הדרך עם מחויבות עמוקה לעשיית טוב ולסיוע לאוכלוסיות מוחלשות.

בנייה
שיקולים מרכזיים להוספת בנייה לבניין משותף

לפני יציאה לפרויקט בנייה כלשהו בבניין משותף, חשוב להבין את הדינמיקה של המרחב המשותף. זה כולל לדעת מי הם הדיירים האחרים, מהם הצרכים שלהם וכיצד עשויה הבנייה החדשה להשפיע עליהם. תקשורת עם כל בעלי העניין היא המפתח לפרויקט מוצלח.

PERGULA
קידוח ותיקוני פרגולות

כשמדובר בשמירה על המרחב החיצוני שלך, אחד התחומים המרכזיים שדורשים לעיתים קרובות תשומת לב הוא הפרגולה שלך. עם הזמן פרגולות עלולות להינזק או להישחק, וחשוב לדעת כיצד לתקן אותן נכון. במדריך מקיף זה נעמיק באמנות הקידוח ותיקוני פרגולות, ונספק לך את כל המידע הדרוש לך כדי לשלוט במיומנות זו.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!